menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio One

886 príspevkov
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
03.03.2016 17:57
0
0
ad. 03.03.2016 17:37, kuvang

ANo. Ani ja to nechcem rozoberat...Maj sa!

kuvang (neregistrovaný, 195.91.11.xxx)
kuvang (neregistrovaný, 195.91.11.xxx)
03.03.2016 17:37
0
0
@Szekeres

O tom v koho područí je RVR sa nebudem rozpisovať určite by to bolo na dlhú debatu :) ... a v tom co komu kedy a za akých okolnosti vydali máš pravdu

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
03.03.2016 17:06
0
0
ad. 03.03.2016 16:20, kuvang

Dobre. Uz si viac rozumieme. Pre mna tato technicka stranka veci nie je taka dolezita. Ha! Keby nevysielal vysielac z ktoreho pocuvam ja, asi by som mal iny postoj. Tebe ide asi o Retro. Kludne ziadaj odobratie licencie na retro, alebo rokc. Ale ziadat zrusenie celeho radia One, vsetkych fungujucich vysielacov mi prislo prisilne. Obzvlast kozmeticke sa mi to javi v porovnani so skutocnostou, ze cela profilacia obsahoveho spektra VSETKYCH vydanych licencii je silno deformovana mafianskymi zasahmi a lobbingom a niekolko ludi asi z RVR by podla mna ...malo ist do basy.

kuvang (neregistrovaný, 87.197.131.xxx)
kuvang (neregistrovaný, 87.197.131.xxx)
03.03.2016 16:20
0
0
@Szekeres

Mne nejde o obsahovu stránku a von koncom nemám nič proti radiu ONE ide však o to, že keď dokážu narp. v radiu Wow rozvysielať vysielač ihned po pridelení povolenia prečo to One roky naťahovalo?? alebo vypustia info o spustení vysielača, kt. nekorešponduje vôbec s realitou...

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
03.03.2016 15:31
0
0
Pozor, pozor

Frekvencie 95.0 MHz NB a 95.8 MHz ZH sú už rozvysielané.

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
03.03.2016 15:27
0
0
ad. 03.03.2016 14:55, kuvang

a Ty v Zarnovici nechytis r.one 99,6 z ZM? K retru sa nevyjadrujem, o tom nemam prehlad.

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
03.03.2016 15:20
0
0
ad. 03.03.2016 14:55, kuvang

toto mna ako posluchaca vysielaca, ktory dodava vuobec nezaujima. Pozri rasdio prevadzkuje 99,5 percent frekvencii a tam pocuva iste penzum ich posluchacov. Nerozumiem tvojmu postoju, ze kvoli tomu ze neprevadzkuje 1-2 vysielace chces zobrat radio ako take tejto skupine ich posluchacov. Tak vlastne ani nerozumiem, ci ti ten nefungujuci vysielac chyba, alebo nechces aby sa sprevadzkoval. Ak si zelaz sprevadtzkovanie, tak sa u licencnej rady dozaduj urgencie sprevadzovania a nie ze chces zobrat spokojnym posluchacom frekvencie, ktore produkuju. Je vela radii, ktore zdaleka nepokryvaju cele uzemie. Tak preco tak striktne trvas na sprevadkovani jedneho (2?) chybajuceho vysielaca, ak 14 (priklad) dalsich funguje. Keby si nebol dostal tu info, ze mali v plane rozbehnut dalsi vysielac, tak by si si vlastne ani nemal do coho ...kopat a vsetko by fungovalo ..na tych 15-1 frekvenciach k spokojnosti ich posluchacov. Ty toto technicke kriterium prehnane nafukujes. To, ze nejake radio nestihlo do terminu sprevadkovat jeden vysielac (z 15tich..priklad) je ovela mensi prehresok ako programovy obsah toho co pustaju von niektore ine radia, takmer vsetky. Ako som nizsie pisal, r.one nie je ziadna spicka, ale som presvedceny ze keby odisli, na ich miesto by nastupil nejaky ovela horsi nepocuvatelny hnus. Ako keby ho uz teraz nebolo vsade v eteri viac ako dost.

kuvang (neregistrovaný, 87.197.131.xxx)
kuvang (neregistrovaný, 87.197.131.xxx)
03.03.2016 14:55
0
0
@Szekeres

Ok...skús mi teda ešte objasniť prečo teda keď bolo pridelená frekvencia radiu ONE 95.0MHz nebola doteraz rozvysielaná a to je pomaly 7 rokov od pridelenia... ďalšia frekvencia Žarnovica 99,6 nefunguje minimalne 4 roky... vlani v septembri sľubovali predstavitelia radia, ze spustia 95,8MHz One Retro Žiar n. Hronom a doteraz nie je spustená a takto by som mohol pokračovať...žiaľ zbytočne len blokujú aj tak dosť obmedzené frekvenčné spektrum...

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
03.03.2016 14:05
0
0
ad. 03.03.2016 08:30, elán

je to mozno trochu off topic, ale ..vies preco mas pocit, ze v 90tych zacala explozia dobrej hudby? Tiez mam toti pocit, ze niekedy pred desiatimi rokmi akoby prisla explozia vyrazne kvalitnejsej hudby ako za 40 rokov predtym. Je to vdaka youtube. To totiz zabezpecilo ze sa dobra startupova hudba vymanila spod chomuta investorov produkujucich vydavania hudobnych nosicov. Tito totiz hudbe nerozumeli, islo im predovsetkym o prachy. Ale bez ich penazi si amatersky hudobnik nemohol dovolit vydat ani malu seriu. Ako to uz standardne byva, nakoniec sa tito bossovia mafuanizovali a vytvorili monopol na pristup dobrych amaterskych hudobnikov ...k ich posluchacom. Youtube im umoznil vytvorit by-pass ponad hlavu tychto producentskych mecenasov. Velmi bvy sme potrebovali taky youtube aj do mnohych ekonomickych sektorov...zdravotnictva, stomatotogie, reviznych cinnosti, sw.designu, atd, atd.

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
03.03.2016 13:53
0
0
ad. 02.03.2016 16:30, Pali

este stastie, ze ty nie si opravneny hodnotit kto radio robit vie a kto nie.

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
03.03.2016 13:41
0
0
ad. 03.03.2016 11:08, kuvang

este stastie, ze ty nerozhodujes o pridelovani frekvencii..

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
03.03.2016 12:59
0
0
ONE ROCK ZV 98.1 MHz stále nič

Kedy to už konečne rozvysielajú ?

kuvang (neregistrovaný, 87.197.131.xxx)
kuvang (neregistrovaný, 87.197.131.xxx)
03.03.2016 11:08
0
0
skupina ONE

Osobne by som skupine rádii ONE nepridelil ani jednu frekvenciu keďže ich nedokážu v rozumnom čase rozvysielať a takto sú niektoré frekvencie roky nevyužívané...

elán (neregistrovaný, 95.103.88.xxx)
elán (neregistrovaný, 95.103.88.xxx)
03.03.2016 08:30
0
0
@LuboTS Deluxe700 Pali

Ak máte pravdu tak prečo chce toto rádio pokračovať v šírení svojho programu ešte dalej, lebo to nedáva zmysel a znovu dostaneme otrepané rádio ako Best FM, alebo iné.Mám rád hudbu 90.rokov, lebo vzniklo veľa kvalitných piesní, aj v minulých rokoch, ale 90.roky boli lepšie.Ktoré rádio nie je samohrajka.

Pali (neregistrovaný, 195.91.12.xxx)
Pali (neregistrovaný, 195.91.12.xxx)
02.03.2016 16:30
0
0
@elán

Súhlasím s LuboTS. A už vôbec nerozumiem tomu, prečo niekto, kto nevie robiť poriadne jedno rádio, prevádzkuje rovno tri.

Deluxe700 (neregistrovaný, 88.212.40.xxx)
Deluxe700 (neregistrovaný, 88.212.40.xxx)
02.03.2016 16:29
0
0
@elán

Nebol by som proti, ale keby to rádio konečne zaradilo aj moderované vysielanie a správy. Hudba, ktorú tam hrajú je super, 90. roky mám rád a aspoň tie pesničky neopakujú ako na Bestku a Vlne. :)

LuboTS (neregistrovaný, 82.145.219.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.219.xxx)
02.03.2016 15:51
0
0
@elán

Pokiaľ viem, tak One Retro je stále len samohrajka, inými slovami povedané, nie je to plnohodnotné rádio. Nejde mi preto do hlavy, prečo také niečo chceš v éteri, keď podobné "rádiá" patria akurát tak na internet

elán (neregistrovaný, 95.103.88.xxx)
elán (neregistrovaný, 95.103.88.xxx)
02.03.2016 15:23
0
0
Východ?

Príde na východné Slovensko v jarnom licenčnom konaní rádio ONE RETRO? Konečne niečo nové, lebo ostatné už sú, nie raz.

kuvang (neregistrovaný, 195.91.13.xxx)
kuvang (neregistrovaný, 195.91.13.xxx)
02.03.2016 15:03
0
0
@Szekeres

Musím ti oponovať lebo všetky 20kW frekvencie sú v LV regióne dobre zachytiteľné či je to 104,7, 95,5 alebo 90,7MHz....pri porovnaní NR frekvencii z vysielača ferrenit /komín/ ide bez diskusie najlepšie radio MAX /100W/, kt. nemá v okolí t.j. 0,1MHz žiadneho frekvenčného suseda naproti tomu ONE 90,6MHz /250W/ je pomerne zarušená frekvencia práve kvôli silnej Ženeve /90,7/ a de facto 90,6 hrá dobre len v Nitre a smer Hlohovec.....samozrejme keď na príjem používaš smerovú anténu a rádio so slušným filtrom /selektivitou/ dá sa to krásne odladiť bez akéhokoľvek rušenia...a posledná vec...chápem, že všetky NR nízkovýkonovky majú dobre pokryť samotné mesto a nie hrať ešte ďalšie desiatky km čo už nie je ich záujmová oblasť :)

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
02.03.2016 14:26
0
0
ad. 01.03.2016 23:02, kuvang

No, neviem...Kekes 90,7 nezasahuje ani do LV, nieto este do NR. NR je skor atakovana nejakym vysielacom nad BU ale to je v 105,3 MHz, ciz to je mimo hru.

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
02.03.2016 14:17
0
0
ad. 02.03.2016 09:40, Pe3k

Nikdy som nenadaval na vela stanic. Pre mna za mna ich muoze byt aj 3x tolko. Nadaval som, ze ich je vela, ale pocuvat (dlhodobo) sa neda ziadna.

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
02.03.2016 14:15
0
0
ad. 02.03.2016 09:40, Pe3k

co to melies? Vkladas mi do ..klavesnice veci, ktore som nikdy netvrdil. Poslem ti cislo b.u. Ked mi na neho od teba pridu peniaze, kupim si nove radio. Pojem hovaedo bolo pouzite na ilustraciu nerovnopravnosti - bezne komercne vysielace pouzivaju vykony od 0.5 do 5 kW. A zrazu je tu nejaka stanica, ergo statna propaganda s manipulacnym programom (sprivatizovane verejne zdroje), s vysielacom 100kW Sucha hora alebo 10kW Zobor a naviac frekvencne blizko. Samozrejme, ze tazko tomu muoze celit vysielac na komine s 0,2 kW v tesnej frekvencnej blizkosti oboch HOVIED (v puovodnom prispevku druhe hovaedo bol express)...

Pe3k (neregistrovaný, 91.127.2.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 91.127.2.xxx)
02.03.2016 09:40
0
0
:))

Nadávať na "hovado", ktoré vysiela s frekvenciou, odlišnou o 0,5 MHz resp. 0,6 MHz, mi príde riadny humor. Navyše, ak ide o vysielač, vzdialený možno 80 km! Kúp si poriadne rádio a budeš môcť počúvať aj susedné frekvencie. Si uvedom, že poloha mesta ju predurčuje na príjem aj pomerne vzdialených vysielačov, čo teda znamená, že obsadenosť pásma bude vysoká. Na jednej strane nadávaš na veľa staníc, na druhej by si chcel v meste čo najviac rádií. Ibaže v NR sú presahy aj BA, NM, TN, BS aj BB, no taktiež mnohých maďarských, rakúskych a českých staníc...

kuvang (neregistrovaný, 89.173.31.xxx)
kuvang (neregistrovaný, 89.173.31.xxx)
01.03.2016 23:02
0
0
90,6 ONE - NR

Frekvencia je rušená značným presahom radia BARTOK 90,7 Kekes

Stano (neregistrovaný, 188.167.31.xxx)
Stano (neregistrovaný, 188.167.31.xxx)
01.03.2016 17:31
0
0
90,6 ONE - NR

Minulý týždeň som bol v Nitre a áno počúval som ONE na 90,6 a niekedy sa mi do toho miešalo niečo iné neviem síce čo ale je možné že SRO 1.

Počúvanosť
pondelok, 15.7.2024
1.
21,12%   - 0,33%
2.
18,92%   + 4,00%
3.
10,55%   + 4,69%
4.
9,34%   - 1,54%
5.
7,56%   + 1,82%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over