menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Fun Rádio

6703 príspevkov
Marek (neregistrovaný, 84.47.65.xxx)
Marek (neregistrovaný, 84.47.65.xxx)
03.03.2008 19:03
0
0
@Pepo

Mas pravdu, jingle su proste jingle. Zavadza to a hotovo.

Pepo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Pepo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
03.03.2008 17:54
0
0
@biscuit

Treba uznat, ze mas pravdu. Ked si len zoberiem jingel "Radio Slovensko - informacne radio" vzdy sa nad nim musim pousmiat. Lebo informacne radio, na ktorom bezne mozes najst rozpravku pre deti, nedelnu omsu ci rozne rozhlasove hry nenajdes len tak hocikde.

Pepo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Pepo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
03.03.2008 17:24
0
0
@Andy

Tak aj ked Expres nezeriem, na Slovensku maju najrychlejsi a najpohotovejsi dopravny servis. Ak nie, povedz mi kto ho ma potom u nas este rychlejsi ako Expres, hm?

Tesso (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Tesso (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
03.03.2008 14:48
0
0
Obmena

Dokedy chcu ranny vtaci Adela a Sjfa zrat nervy rozumnzm ludom.Vsetkeho vela skodí.Tak chodte do certa Duo BACARA.

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
03.03.2008 14:00
0
0
@Palo

To treba nechat na trh. Sukromne radio zamerane na spravodajstvo a publicistiku v dohladnej dobe asi nevznikne. Uvidime, co prinesie digitalizacia.

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
03.03.2008 13:55
0
0
biscuit

Sak jasne, ze si to nevycucali z prsta a ze to tak bude.. Len nie kazdemu toto vyhovuje, stale sa najde vela ludi, ktori by privitali aj viac slova a druha vec je ta, ze ked budu sa vsetci orientovat tym istym smerom, tak zase to nebude ono, pretoze posluchaci su rovnaki a ked budu vsetci ponukat iba hudbu, tak neviem, ci to bude viest k zvysovaniu pocuvanosti radii ako takych, cize media...

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
03.03.2008 13:49
0
0

Inak sorry za tu hrubku: "programovi dramaturgovia" som chcel napisat :)))

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
03.03.2008 13:21
0
0

@pepo: Zavadzajuce jingle sa akosi udomacnili. Ked to vezmem nestrane, tak potom vsetky radia maju jingle, ktore su zavadzajuce, lebo ich vyklad je prinajmensom sporny.
@LuboTS- To, ze vynechali miesta 8-10 mohlo byt aj umyselne.
Co sa tyka tej hudby, tak je pravda, ze vo FUN-ku su skladby, ktore su sporne, ale ked presli testami, na ktorych sa zucastnili hlavne mladi ludia, tak asi na tom nieco bude. Inak Twist mohol kludne nadviazat na svoje slavne obdobie a to aj bez zbytocnej politizacie. Stacilo iba opustit intuitivny marketing.
@Palo- Trend je v sucasnosti taky, ze ludia cakaju od radia hlavne hudbu. Myslis si, ze programovy dramaturgovia JM, FUN, Okey a aj _FM si to vycucali z prsta? Asi nie, nieco na tom bude, nemyslis. Ked uz aj verejnopravne _FM obmedzilo aspon cez den moderovanie.

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
03.03.2008 10:13
0
0
billg

No ved, presne na to som narazal, ze Twist mal vdaka tomu taku pocuvanost.. Tak neviem, preco pises o omyle:))) Tym som chcel povedat, ze radio netvori len hudobna stranka, ale aj hovorene slovo, na ktore tu skoro kazdy zabuda...

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
02.03.2008 22:54
0
0

Kto počúval dnes World Chart Show tak mohol zaznamenať ďalšiu chybu vo vysielaní. Zabudli pustiť blok so skladbami na 10. až 8.mieste. Ináč Funko nie je jediné médium kde sa vyskytujú chyby, v sobotu mali technické problémy aj v hudobnej televízii City počas hitparády Big 50.

Marek (neregistrovaný, 78.99.210.xxx)
Marek (neregistrovaný, 78.99.210.xxx)
02.03.2008 21:31
0
0

Funko by si mohlo zobrat priklad z radia ONE, teda co sa tyka jinglov. Kratke jingle si myslim, ze posobia na posluchaca lepsie ako dlhsi jingle. Skoda, ze Fun to asi nezmeni. A co sa tyka tej "nekonecnej samohrajky" ktorou nazyvate FUN, ze "Radio One ponúka denne poslucháčovi v priemere 18 hodín nemoderovaného vysielania." Co vy na to ? Skuste si prejst vsetky web stranky radii na slovensku a zistite ake maju struktury a potom nadavajte, ze ake je FUN. Ako stale hovorim, ak sa nepaci, nepocuvaj.

Hawk:)

Andy (neregistrovaný, 78.99.180.xxx)
Andy (neregistrovaný, 78.99.180.xxx)
02.03.2008 17:19
0
0

Pepo: a taky expres ? nemyslim teraz tym teraz slovensku hudbu ale napr. jingel najrychlejsi dopravny servis ? to je o com ? ako ked daju jingel že najlepsi dopravny servis možno to este zozerem že ok ale najrychlejsi no neviem neviem.

Pepo (neregistrovaný, 195.189.143.xxx)
Pepo (neregistrovaný, 195.189.143.xxx)
02.03.2008 11:54
0
0
@biscuit

Inak funko dobre zavadza aj jinglom "hrame najviac slovenskej a ceskej hudby". Viac SK & CZ hra hadam aj Slovensko s Reginou (o radiu Hey ani nehovorim).

billg (neregistrovaný, 78.99.210.xxx)
billg (neregistrovaný, 78.99.210.xxx)
29.02.2008 22:15
0
0
to Palo

ak si myslis, ze Twist mal vysoku pocuvanost kvoli programu, tak si na omyle. vo svojej dobe to bolo jedine celoplosne mienkotvorne radio, ktore za doby meciarizmu informovalo objektivne. to bol dovod jeho vysokej pocuvanosti. s koncom meciarizmu sa zacal koniec Twistu.

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
29.02.2008 16:18
0
0

Presne tak, radio netvori iba hudba, ale ho tvori aj program, publicistika, zabava a vsetko okolo toho.. Takze hudba nie je vsetko a pisat o nej, ako o vsetkom, je trochu zavadzajuce... Vyborny priklad toho Twistu, tam to predsa nebolo o hudbe... Prave to mi je luto, ze sa hovori uz iba o hudbe a potom vznikaju otravne a nepocuvatelne radia...

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
29.02.2008 15:57
0
0
@biscuit

Treba chápať že rádio orientované na staršieho alebo dospelejšieho poslucháča musí osloviť práve Olympicom, Dávidom a inými vecami. Veď napríklad 40 ročný poslucháč môže spomínať len na to čo počúval v mladosti. Nemôže predsa spomínať na to, čo sa u nás veľmi nehrávalo, ale iba čo sa hrávalo. To musíš uznať. A k tomu Twistu... Ten mal vysokú počúvanosť v svojej dobe kôli niečomu inému, nie kôli hudbe... A k hudbe vo Funku... Po poslednom AMT ma toho dosť veľa potešilo, ale keď počúvam také niečo že Keď nie si moja tak potom neviem čia si alebo Prvá láska je len jedna a podobné veci, myslím že to patrí do Funka menej ako Michal Dávid do Vivy. Všetko je to veľmi diskutabilné...

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
29.02.2008 13:40
0
0
@pepo

Ano, je to zacarovany kruh, z ktoreho sa tazko hlada vychodisko. Este stastie, ze minulorocny AMT vo FUN-ku ukazal, ze ludia chcu pocut aj ine veci, nez len prevareny mainstream. No uvidime, ako sa to bude vyvijat. Bol som ale velmi prekvapeny, ze v posl. case sa medzi tych najhranejsich interpretov dostali Kaiser Chiefs, Amy Winehouse, Kanye West alebo Feist. A ze sa vratilo aj dost pesniciek z onych "progresivnych" cias.
Inak k tym slager radiam. Ja samozrejme nie som proti ich existencii, chapem, ze sme dost konzervativna krajina, navyse tych 40 rokov sociku urobilo svoje :( Ale stale sme na tom daleko lepsie nez susedne Cechy, kde 3/4 radii terorizuje ludi Gottom, Vondrackovou a Davidom. Inak tie slagre zatial Vive v pocuvanosti moc nepomahaju.Stary Twist hral uplne inak a pocuvanost bola dobra.

Pepo (neregistrovaný, 195.189.143.xxx)
Pepo (neregistrovaný, 195.189.143.xxx)
28.02.2008 18:42
0
0
@biscuit

A suhlasim, ze vkus velkej casti posluchacov je degradovany "slagrami a la Expres a spol.". Na druhej strane, keby si cast tej vacsiny tie "slagre" nevyhlasovala v testoch, tak ich Expres a spol. (tolko) netlacia.

Andy (neregistrovaný, 91.127.73.xxx)
Andy (neregistrovaný, 91.127.73.xxx)
28.02.2008 18:38
0
0

LuboTS: no k tomu tvojmu funlive. mne sa zda že to nepojde nazivo na FUNku to bude len na Donovaloch pri prilezitosti akcie Skoč si !

Pepo (neregistrovaný, 195.189.143.xxx)
Pepo (neregistrovaný, 195.189.143.xxx)
28.02.2008 18:26
0
0
@biscuit

U mna zas, naopak, funko hra aj hudbu, ktora sa mi paci. Avsak na to, aby som sa stal (o5) ich posluchacom je jej pramalo. Vykopavky a slagre ako spominas hra okrem Vivy aj Best, a z casti Regina ci Slovensko. A maju tu radia s takou hudbou svoje miesto (uznavam, tak ako aj funko-aj ked sa mi nepaci). A priznam sa (nech si myslis co chces) ze playlist Vivy mi aj vratane tych novych songov vcelku vyhovuje (aj ked medzi skalnych nepatrim).

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
28.02.2008 16:30
0
0
@pepo

Dobre, tak sorry a zabudnime na to, co bolo v minulosti. Co sa tyka hudby, urcite sa na FUN-ku najde dost takej, ktora sa mi nepaci. Ale v porovnani s ostatnou komercnou konkurenciou hraju ale podla mna najlepsie. Rozhodne 1000krat lepsie nez Viva s jej prevarenymi slagrami made in Italy & Germany. V ramci formatu robi podla mna Fun maximum. Vkus vacsiny posluchacov na Slovensku je degradovany Expresackymi slagrami, takze preto sa stalo, ze v AMT na FUN-ku presiel Elan alebo Grigorov dost hladko.Ale som rad, ze preslo aj dost kvalitnych pesniciek a dufam, ze po dalsom AMT sa to este viac zlepsi. Apropo novy singel Jarosa podla mna nie je zly. Pocul som ho uz mnohokrat a sice to nie je ziadna extra vec, ktoru by som si nahral do MP3 prehravaca, ale v radiu mi nevadi. Inak ked je teda zameranie Vivy na 60-90 roky, preco hra aj sucasnu hudbu? To predsa ziadne profesionalne radio nerobi. Takyto siroky zasah je uz kontraproduktivny.

Pepo (neregistrovaný, 195.189.143.xxx)
Pepo (neregistrovaný, 195.189.143.xxx)
28.02.2008 05:55
0
0
@biscuit

To ze som to vtedy, ked ma odpojili od FMka trochu prehnal priznavam. Ale ty co nazory ludi, ktorim sa nepaci to co tebe (resp. sa opovazia s tebou polemizovat) nazyvas trapnymi a ze si se.u do huby tiez nemas co hovorit. Peace (+ sorac za preklep v nicku).

Pepo (neregistrovaný, 195.189.143.xxx)
Pepo (neregistrovaný, 195.189.143.xxx)
28.02.2008 05:50
0
0
@bisbcuit

No ked je podla teba Jaros, Bezdeda a spol. navyse v hustych rotaciach dobra hudba... Ako povies. Viva nehra vela suc. popu, zameranie na 60te - 90te roky je markantne. Jemne hraju viac hudby. Alebo si zabudol na vikendy?

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
27.02.2008 22:58
0
0
@billg

Aj keby si Markíza dala robiť prieskumy dopredu, neboli by nič platné, lebo tie prieskumy by dopredu nepočítali s ťahom ktorý urobila Jednotka, teda to je hlavná príčina poklesu sledovanosti TN, takže v pripade Markízy by vlastne neukázali nič. Ale tu sme už mimo témy...

billg (neregistrovaný, 84.47.123.xxx)
billg (neregistrovaný, 84.47.123.xxx)
27.02.2008 19:35
0
0
to LuboTS

ja by som povedal, ze najcerstvejsi pripad zmien okolo televiznych novin market lidra by mohol televizie inspirovat k tomu, aby si robili prieskumy dopredu a necakali na reakciu cez peoplemetre. pretoze ubudok divakov sa uz nemusi podarit zvratit.

Počúvanosť
streda, 17.7.2024
1.
20,36%   - 0,84%
2.
18,56%   + 0,24%
3.
10,78%   + 0,24%
4.
9,51%   + 0,08%
5.
7,60%   + 0,21%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 17.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over