menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Fun Rádio

6718 príspevkov
maťka (neregistrovaný, 158.195.103.xxx)
maťka (neregistrovaný, 158.195.103.xxx)
24.05.2006 13:14
0
0
biiiida

ludia minule som zapla funko a nevydrzala som to pocuvat ani 5 minut ved tam je stale reklama zahraju 1 pesnicku a nasleduje 3 minutova reklama a tak stale dokola.minule u kamosky ktora to ma stale zapnute"na pozadi" som si vsimla ze zahraju 20 pesniciek a potom zas tie iste az do nemoty.a co sa tyka tej reklamy mam strasne nervy ked niekde pocujem alebo vidim slovne spojenie europa mobel:D:D

Anonym (neregistrovaný, 93.184.66.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 93.184.66.xxx)
21.05.2006 20:49
0
0

Vo funku by sa zisli novi technici, uz sa viac krat stalo.. ze bezi reklama a zrazu tdo toho skoci dopravny servis.. a reklama nedokoncena..no proste nevedia to postrihat, alebo maju niekoho dlho na linke a potom im to nevide...

Partner (neregistrovaný, 80.232.117.xxx)
Partner (neregistrovaný, 80.232.117.xxx)
19.05.2006 20:48
0
0

A Kopytovci :-D

Anonym (neregistrovaný, 80.232.117.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 80.232.117.xxx)
19.05.2006 20:48
0
0

A Kopytovci :-D

LuboTS (neregistrovaný, 195.189.142.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 195.189.142.xxx)
19.05.2006 19:48
0
0
PetE.R.

Progresívna hudba bola len pár rokov. Pred tým sa hrali také veci ako Exil, MC Erick and Barbara a pod. Progresívna hudba prišla podľa mňa preto aby sa Funko odlíšilo od vtedy konkurenčnej Koliby. To je však len môj názor.

LuboTS (neregistrovaný, 195.189.142.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 195.189.142.xxx)
19.05.2006 19:40
0
0
@Ikser

Neviem všetko. Nejaké info mám,ale z etických ale aj strategických dôvodov by nebolo vhodné keby som tu o tom písal. Kto chce ten si môže všimnúť že oproti nedávnej minulosti mierne pribudli skladby označené jinglom "najnovšie hity iba u nás". Kto Funko nepočúva ale len naňho nadáva to asi nepostrehne. Zmeny nejaké budú,treba počúvať...

petE.R. (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
petE.R. (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
19.05.2006 17:52
0
0
:: @

Veď hej, rádio by asi nemalo starnúť s polucháčmi, ale ja si skôr myslím, že FUNko nie že drží krok s mladými, ale skôr znížilo svoju hodnotu. Ak pred 5 rokmi mohla byť pre mladých zaujímavá progresívna hudba, to znamená, že dnes už nie? To sa musí rádio znížiť na úroveň obmedzeného playlistu celodenne nepočúvateľných skladieb? Teraz nehovorím o čistej alternatíve (apropo, čo a pre koho je alternatíva?) ale o progresívnej hudbe, ktorá nepozná len omieľačky typu Anastacia, Robbie Williams, či Maroon 5 ... napr. taký Baseman Jaxx, Fatboyslim ... . Iste, je to súkromná firma, a budú hrať to, čo ich uživí ... ale potom mohli aspoň zmeniť názov rádia, lebo toto už nie je FUNrádio, takto biedne funko nikdy doposiaľ nehralo. To je ako keby Monty Python Flying Circus začal robiť Senzus-ácky humor.

Ikser (neregistrovaný, 213.81.196.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 213.81.196.xxx)
19.05.2006 17:34
0
0
LuboTS

Mohol by si aspon napisat,.kedy budu dalsie zmeny? Aspon priblizne, ak to nie je tajne.

LuboTS (neregistrovaný, 195.189.142.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 195.189.142.xxx)
19.05.2006 15:59
0
0

Musím napísať,že zmeny ktoré sa vo Funku udiali boli nevyhnutné. A môžte si byť istý že súčasná podoba hudby ani programu nie je konečná. Ináč súhlas so @-om. Ľudia starnú,cieľová skupina rádia zostáva. Funko bolo vždy pre mladých a tak to musí byť aj ďalej, nový mladí prídu,iní väčšinou starší preladia. Máte dve možnosti: počúvať alebo nepočúvať a nenadávať a počúvať niečo iné,tak o čo ide?

@ (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
@ (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
19.05.2006 15:24
0
0
Vlado, Martas, Propellerhead

Chlapci ste uplne mimo. Je logicke, ze kazda zmena v akomkolvek mediu znamena, ze nejakych priaznivcov stratis a novych ziskas - bezny proces. Kazda zmena vsade sa robi s vedomim ze nevyhovuje kazdemu ale ide o to aby vyhovovala co najsirsiemu spektru ludi. Fun je komercne radio, nemoze hrat alternativu ako Fm, ktore je okruhom SRo, lebo pocuvanost by slo dole. Navyse radio nesmie zostarnut so svojim posluchacom a to je logicke ze format pre mladych uz cloveku po 30tke nebude vyhovovat. Nemate patent na rozum a podla toho co pisete sa zda, akoby ste ani nevedeli co je to cielova skupina a co je to format. Na tomto webe sa castokrat opakuju niektore mena, skratka ludia co maju potrebu sa ku vsetkemu vyjadrit a ich slova su castokrat na smiech lebo nevedia zakladne veci, iba napisu dlhy prispevok s nulovou hodnotou. Je logicke ze posluchaci fun sa obmenili.

Vlado (neregistrovaný, 195.49.188.xxx)
Vlado (neregistrovaný, 195.49.188.xxx)
19.05.2006 14:41
0
0

Rovnako pochybujem o tom, ze do tohto fora, a vobec na tuto stranku napise niekto zo sucasnych skalnych Fun Radia par ucelenych viet, ktore davaju zmysel. Nemyslim ziadne vykriky do tmy. Tento web je totiz urceny predovsetkym pre ludi, ktori sa zaujimaju o radia, porovnavaju ich a vedia (alebo sa aspon pokusaju) posudit kvalitu programu jednotlivych stanic.
Vacsina prispievatelov je skor alternativnejsie zamerana, co je jasne vidno v pochvalach smerom k Radiu_FM, prip. FM4, ci ceskemu Expresu alebo inym staniciam, ktore nesli cestou najvacsieho mainstreamu.
Ak sa aj najde niekto, kto Funradio vychvali (s vynimkou kexxx a myslim, ze este LuboTS - tam je to skor realne hodnotenie sucasneho stavu ako nejaka velka chvala) tak je to v tvare: "Adelka, si skvela... Pyco, milujem ta..." To hovori za vsetko - teenageri zo zakladnych a strednych skol sa bavia na hodinach informatiky - teda asi sucasna cielovka.
Funradio malo niekedy o par rokov starsich a tiez vzdelanejsich posluchacov. Tym sa nechcem nikoho dotknut, alebo niekoho urazit, ale urcite kazdy uzna, ze ine ocakavania od radia ma strnastrocna osmacka na ZS a dajme tomu, ze stvrtacka na vysokej skole.
Uz zrejme preladili aj ti najvernejsi. Ostali len ti, ktorym je jedno, co pocuvaju, alebo z najroznejsich pricin preladit nemozu...
Tak ma napada otazka. Ma este Funradio svojich vernych, svojich skalnych? Takych, ktori by sa za to radio dokazali postavit v tazkych chvilach ako vtedy v roku 2000 (ak si dobre pamatam), ked sa chcel do radia dostat naspat exriaditel Abraham a spravit z Funka nieco ine. Ta vlna podpory, protestov a co ja viem coho vsetkeho bola silna. Teraz by sa take nieco zrejme nestalo. Cielovka preladi asi na Expres, ved chce byt predsa stale IN :o)

propellerhead (neregistrovaný, 84.47.40.xxx)
propellerhead (neregistrovaný, 84.47.40.xxx)
19.05.2006 14:07
0
0
martas

Tiez som zo strednej, hoci za chvilu s nou koncim, ale funko sa mi v poslednej dobe neda pocuvat, takze tiez FM... a pochybujem ze niekto z FUN-vernych sem napise

martas (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
martas (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
19.05.2006 11:16
0
0

Co myslite,bude vôbec FUN radiu stupat pocuvanost?Ved vdaka tomu,ze hraju neustale to iste dookola,a hlavne komercne veci,stratili velke mnozstvo posluchacov.Tych vernych posluchacov,ktori ho pocuvali dlhe roky.K nim som patril aj ja.Skoro vsetci preladili na _FM.Ja tiez,no nemal som na vyber,uz som to totiz nevladal pocuvat.Teraz si funko naladim iba v case kokorika.Fun sa zameriava na ludi od 19 do 29 rokov ze?Podla mna ho v sucasnej dobe pocuvaju väcsinou deti zo zakladnej skoly a mnozstvo mladych zo strednej.Pochopite,ak si niekedy vypocujete nocne vysielenie.A este tu zostal maly pocet vernych,ktori nepreladili a prispôsobili sa vsetkym tym zmenam,hlavne hudobnym.Vsetci tu na tomto fore sucasne FUN kritizuju.Ale to su väcsinou byvali posluchaci alebo priaznivci toho uspesneho Expresu.Preco tu nepisu terajsi posluchaci funka?Napiste,preco pocuvate Fun radio!!! A nielen 12 a Kexxx,chcem citat nazory tych 10%pocuvacov,ktore Funko ma.Cakam!

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
18.05.2006 16:50
0
0

Fajn, ja si tiez nieco zistim, aby som ti pripadne mohol oponovat :)))

12 (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
12 (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
18.05.2006 16:47
0
0
@kexxx

Sorry, momentalne vobc nemam cas, zajtra sa na to pozriem a napisem Ti ich. A neber to tak,ze sa chcem vykrucat.

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
18.05.2006 16:32
0
0

Tak vymenuj... Expres nepocuvam, ale mozem si to overit na webe...

12 (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
12 (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
18.05.2006 16:28
0
0
@kexxx

Ved prave o to ide, FUN nasadzuje skor novinky v rychlejsom tempe, hlavne z r'n'b a hip-hopu... v tom sa lisi EHR format od AC...
----------------------------- ------------------------------------ ---------------------------------
A no, mas pravdu ale skus si zobrat len pesnicky, ktore hraju obidve radia. Vacsinu tychto piesni (vacs. pomale piesne atd.) nasadzuje skor Expres a to je fakt

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
18.05.2006 14:49
0
0
@efem

Ved prave, niektori z vas ako napr. Ty pisu fakt k veci, ale podaktori Tvoji kolegovia si vypisovanim na diskusiach len potrebuju zdvihnut svoje ego... pritom sami vedia, ze SRo ma k dobre fungujucej "masinerii" este daleko.

efem (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
efem (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
18.05.2006 12:42
0
0

Hrame v SRo taku hru - "kto je dnes Liana?"
ako for...

efem (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
efem (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
18.05.2006 12:41
0
0
kexxx

Na ktorekolvek PC v budove rozhlasu sa moze nalogovat ktokolvek z 800 zamestnancov s vlastnym loginom.

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
17.05.2006 17:12
0
0
@LuboTS

Hej, v case ked hralo FUN dost progresivne a aj alternativne, bol cely program okrem Kokorika skor "music education" nez "fun". Potom v roku 2003 sa zacal Free Time dramaturgicky opat podobat na stary Let' s FUN. No a taerz s amierne upravil podla prieskumov...

LuboTS (neregistrovaný, 80.232.117.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 80.232.117.xxx)
17.05.2006 16:34
0
0

Ja len tak rozmýšľam, že keď Funko hralo najprogresívnejšie tak vtedy veľmi fun nebolo. Asi si spomínate že bol program Let's Fun. Neviem v ktorom to bolo roku,asi 2001, ho nahradil Free Time. A Free Time niekedy dávno bolo pokračovanie Muzikoly. Veľa hudby a sem tam nejaké slovo. Myslím že vtedy Funko urobilo chybu a začalo strácať poslucháčov. Free Time sa menil asi aj s hudbou...

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
17.05.2006 16:05
0
0

Inak zaujimalo by ma, kto ta Liana vlastne je, este nikdy nic objektivne tu nenapisala...

fiXťo (neregistrovaný, 87.197.14.xxx)
fiXťo (neregistrovaný, 87.197.14.xxx)
17.05.2006 14:39
0
0
www.radio4.szm.sk ..... to je lepsie nez FUN

FUNko je zo dna na den slabsie a slabsie az raz ...
je to skoda ale boli lepsi ... Dakedy boli proste fun ......

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
17.05.2006 14:39
0
0
@pet.E.R.

Elan som tam nepocul uz dobre 2 mesiace- mozno v Made in CS ho hrali...
Inak FUN uz nie je progresivne a nezavisle dobre 3 roky...
Progresivne bolo akurat v rokoch 2000-2002....

Počúvanosť
pondelok, 25.11.2024
1.
19,06%   - 2,30%
2.
17,85%   + 3,52%
3.
13,48%   - 1,82%
4.
12,51%   + 6,35%
5.
7,59%   + 1,27%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 25.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
47. týždeň 2024 18.11.2024 - 24.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
5.
Album
Eminem
Houdini
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over