menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Europa 2

2535 príspevkov
ccc (neregistrovaný, 195.91.79.xxx)
ccc (neregistrovaný, 195.91.79.xxx)
06.01.2010 10:15
0
0
HSH

Davas "od pasa" a bez adekvatnych informacii co ti slina prinesie, priatelko a to potom clovek byva casto vo vzdelanej spolocnosti na smiech. Aj popoludnie vo funku s moderatormi "za zenitom" bolo krokom premyslenym a urcite triezvo zvazovanym. Pockaj si na cisla o par mesiacov a uvidis,kto je za zenitom a kto je raketa. Tipujem, ze Rakovska a Sabo to nebude.

billg (neregistrovaný, 95.102.143.xxx)
billg (neregistrovaný, 95.102.143.xxx)
06.01.2010 10:08
0
0
to HSH

tvoje argumenty popieraju zakladne logicke myslenie. a vidno, ze viac tipujes ako "ides na istotu". fun si prieskumy robi, za to mozem dat ruku do ohna, kedze som sa jedneho nevedomky zucastnil. a v tom je zakladny rozdiel medzi fun, expresom, jm a e2. prvi traja vedia, co robia, lebo to maju podlozene prieskumami. vedenie e2 si len mysli, ze vie, co robi.

ccc (neregistrovaný, 195.91.79.xxx)
ccc (neregistrovaný, 195.91.79.xxx)
06.01.2010 09:59
0
0
HSH

HSH, ty si zjavny znalec.
Ak sa na tomto fore niekto opyta

- Fun si vobec robi nejake prieskumy?

wau
Tak je minimalne u ludi z radii a tych, co veci naozaj rozumeju za debila a vsetky jeho doterajsie premudrele kydy stracaju vahu. Pri podrobnom citani clovek vidi, ze je to dojmolog, teraz sa nam vyfarbil totalne. Howgh.

LuboTS (neregistrovaný, 80.239.242.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 80.239.242.xxx)
06.01.2010 09:59
0
0
...

Tak najprv kampaň, ja osobne som ju nevidel nič ani včera v Novom čase, ani v telke a keďže bývam v oblasti kde tých billboardov veľa nie je, tak ani to som nevidel. Ale určite bude. A vieme aká. Keď si spomeniem s akou reklamou začínal svoj úspešný formát Expres, bola to kampaň "Hity ktoré Ťa dostanú", prišlo nové rádio ktoré povedalo že prichádza s hitmi s ktorými poslucháčov dostanú, musím sa pridať k názoru že Európa 2 mala svoju kampaň postaviť ináč, mala niečo povedať o tom že prišla, nie že tu je. Čo sa týka programu, určite ten nebude naveky taký ako je teraz, vysielanie musia obohatiť nejaké nové prvky, ale toto bude práca pre nové vedenie ktoré by malo byť predstavené v pondelok. A na novom vedení možno bude všetko aby to fungovalo ináč ako teraz. Otázne je že či je tu potenciál na skupinu 12-25. Ukáže im to štúdia, môj osobný názor je že potenciál na fungovanie rádia tu je, ale nie na čísla ktoré ohrozia Fun či nebodaj Expres. Európa 2 môže byť mladšia, môže si na seba zarobiť, ak im to bude stačiť a zmieria sa s užšou cieľovkou ako má Fun. Že pod novým vedením príde k testovaniu programových prvkov a hlavne hudby o tom som presvedčený. Otázne je však prvá dôležitá vec, či im štúdia ukáže potenciál na zasiahnutie cieľovej skupiny... Kým nepracuje nové vedenie, rádio vysiela len preto, aby vysielalo, o biznis sa bude starať nové vedenie a to bude niesť zodpovednosť

boidy (neregistrovaný, 217.31.32.xxx)
boidy (neregistrovaný, 217.31.32.xxx)
06.01.2010 09:23
0
0
E2 - kampaň

včera mala odštartovať... videli ste ju už niekto???

HSH (neregistrovaný, 66.197.160.xxx)
HSH (neregistrovaný, 66.197.160.xxx)
06.01.2010 08:02
0
0
medialna hyena

Budem reagovat postupne:
"Základným problémom ale je, že Lagardere ani netuší, či stratégia nasadenia Európy 2 bola tá správna, keďže v tomto segmente operuje hneď niekoľko staníc." - To ze to netusia je zrejme pravda. Ale potencial tu je, lebo pravdou je ze v tomto segmente (mladi ludia /14-25/ co chcu zabavu a extremne progresivnu hudbu) realne nie je ani jedno radio. Deklaruje to sice Funko a tiez tam ma vysoku pocuvanost, ale to je len pre absenciu kvalitnej alternativy. A tu narazame na problem, ktory si sam opisal:

"V playliste E2 nájdeš aj staršie veci zo začiatku deväťdesiatych rokov, takže skoro žiadny rozdiel oproti Fun." - To je presne to co som nazval predtym spinavym formatom - pretoze Fun mozu porazit jedine tak ze budu - najma hudbu - robit lepsie a nie rovnako zle (hoci! E2 ma stale trochu cistejsi format ako Fun, aspon nehraju Elan a podobne). Myslim si ze by sa mali obmedzit MAXIMALNE na minule desatrocie, dokonca by som siel do extremu 2008-2009 (pochopitelne, najprv by bolo treba test).

"Ľudia vyhľadávajú skôr známe hlasy, na tom si postavilo počúvanosť Fun." - Yes and no. Na druhej strane niektori uz mozu byt tych hlasov prejedeni (najma pri A+S, ktori su uz takmer za zenitom) a prave pri tejto cielovke vidim sancu vo vytvoreni vlastnych hviezd. Problemom zostava to co si spravne napisal - nemaju o com hovorit a tym padom to po case zacne byt nudne (to ze tam vysielaju Maresa nic nezachrani, je to len trapne). Na tom este musia popracovat..

S kampanou (ako som uz napisal) suhlasim. Chapal som ze ju nespustili hned, ale to prevedenie je otazne.

"Takže moderátori ako Forgáč či Zimnýkoval majú stále najlepšie roky len pred sebou :) Stanica to má navyše potvrdené prieskumom." - Fun si vobec robi nejake prieskumy? Ja by som skor tipol ze uz nie... Ver mi, oni su uz za zenitom daaaavno.

Kazdopadne si myslim ze maju sancu ak si vcas spravia mapping study.

mediálna hyena (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
mediálna hyena (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
06.01.2010 00:10
0
0
Za zenitom

A ešte dodatok k názoru, kto je za zenitom. Nezabúdaj, že Fun je primárne určené cieľovke 20-30 rokov s presahom plus mínus 5 rokov. Takže moderátori ako Forgáč či Zimnýkoval majú stále najlepšie roky len pred sebou :) Stanica to má navyše potvrdené prieskumom. Chalani dosiahli v letnej Rannej show čísla porovnateľné s Adelou a Sajfom.

mediálna hyena (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
mediálna hyena (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
05.01.2010 23:59
0
0
HSH

Základným problémom ale je, že Lagardere ani netuší, či stratégia nasadenia Európy 2 bola tá správna, keďže v tomto segmente operuje hneď niekoľko staníc. Dopravný servis teraz neriešme. Ten je tým menej podstatným článkom reťazca.
Začnime hudbou - Európa 2 tvrdí, že je "agresívnejšia v nasadzovaní noviniek". Čo ale nie je pravda, pretože viacero pesničiek začalo hrať Funradio skôr. Dokonca niektoré novinky nasadil skôr aj Expres. V playliste E2 nájdeš aj staršie veci zo začiatku deväťdesiatych rokov, takže skoro žiadny rozdiel oproti Fun. To, že majú o nejake to percento tanečnej hudby viac nehrá rolu.
Teraz k moderátorom: Ľudia vyhľadávajú skôr známe hlasy, na tom si postavilo počúvanosť Fun. Ak sa už ale rozhodli staviť na neznáme hlasy(lebo inú možnosť nemali), mali im ale dať adekvátne školenie a naformátovať ich prejav. Realita je ale taká, že moderátori na E2 stále len melú dokola o Facebooku a tým to končí.
No a ku kampani - základnou chybou je to, že E2 nekomunikuje, že sa jedná o úplne nové rádio. Porovnaj to s kampaňou Jemných, keď začínali. Ešte rok po spustení prízvukovali, že sa jedná o "NOVÚ" stanicu. Európa 2 sa správa ako keby na trhu bola už roky. Stačí takto?

HSH (neregistrovaný, 66.197.160.xxx)
HSH (neregistrovaný, 66.197.160.xxx)
05.01.2010 21:55
0
0
RE mediálna hyena

Co sa tyka dopravy je to kazdopadne rozhodnutie, ktore im len pomoze. Ale tiez mam dojem ze velmi prehlad nemaju - vidno to aj na spinavom playliste - z coho sa moze tesit najma Fun Radio (naopak, pre Expres je to celkom skoda.. im by viac bodlo keby sa Fun a E2 bili).

Vizualy - suhlasim su zle. Skor by to chcelo mladych "cool" vyzerajucich ludi, pointu netreba. Otazka je aky bude TV spot.

Co sa ale Fun tyka - je pravda ze Junior a Marcel su za zenitom, dokonca si myslim ze za chvilu budu aj Adela a Sajfa (Adela uz melie z posledneho - najma v telke to bolo vidno v CSS - a Sajfa nikdy dobry nebol, len sa vezie). Kratochvil si myslim tiez ze bude krokom vedla, ale ved pockajme tych par dni.. v sobotu ma premieru tak uvidime.

mediálna hyena (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
mediálna hyena (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
05.01.2010 21:26
0
0
emil

Koľko vtipnej kaše si dnes pojedol? Drvivá väčšina mladých počúva Fun a potom ešte Expres, o nejakej Európe 2 nemajú ani tušenia. Tá kampaň, ktorú rozbehli môže byť účinná v ČR, kde je stanica podobným pojmom ako u nás Fun, ale nie tuná, kde je to absolútne no name značka. Slogan maxximum muziky zvýraznený dvoma X v štýle Expresu je absolútny úlet.Na slovenského poslucháča účinkovať nebude, ver tomu. Facebook je síce pre mladých najlepší komunikačný prostriedok, ale to ešte neznamená, že sa na ňom dá postaviť celá kampaň.
Apropo Junior a Marcel sú vraj za zenitom. Tak mi povedz, čo taký Kratochvíl, ktorý prešiel snáď všetkými konzervatívnymi rádiami, ten je potom kde? :)

emil (neregistrovaný, 89.173.67.xxx)
emil (neregistrovaný, 89.173.67.xxx)
05.01.2010 21:16
0
0
niekto

niekde písal o tom že mu vadí že stále riešia fcb kontakty. a ked iné rádio raz za hodinu rieši e-mailový kontakt to už neprekáža? ved je to to isté...a e2 ma dvakrát do hodiny neotravuje dopravným servisom, to tiež nikomu tak neprekáža ako fcb e2? ved tak ako niekoho zaujíma dopravný servis, niekoho môže práve ten fcb. ale to sa premúdrelým hlavám ktoré majú nad 30 dosť ťažko vysvetľuje. ved sa opýtajte puberťáka vo svojom okolí ako trávi čas,čo počúva...toto je rádio pre mladých, je to zábavný priemysel a ked mi tu niekto začne riešiť že má vychovávať tak asi vyletím z kožky. na výchovu sú rodičia. rádio v roku 2009 ma svojho poslucháča baviť. a nie zaťažovať afektovanými walnermi,žikavskými a dávno po zenite juniorom a marcelom a vôbec takých dinosaurov je v rádiách plno. a konkurencia pokiaľ je rozumná sa veselo určite neusmieva pretože stanica ktorá doteraz spala začala niečo robiť, čo je nočná mora každého profesionála a je uplne jedno či ide o médiá alebo o iný biznis.

mediálna hyena (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
mediálna hyena (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
05.01.2010 20:58
0
0
HSH

Oni ale práve vôbec nevedia, čo robia. Nemajú zmapovaný slovenský trh a len pasívne preberajú všetko z českej "sestry". Dôkazom toho je aj ich prvá kampaň, ktorá s rovnakými vizuálmi u našich západných susedov prebieha už dobrý rok :)
Konkurencia z Expresu a Fun sa zatiaľ len veselo usmieva :)

Milan (neregistrovaný, 84.47.18.xxx)
Milan (neregistrovaný, 84.47.18.xxx)
05.01.2010 16:55
0
0
sash

Exekutiva bez pravomoci?:-) I s contentom u vás by sa dalo a malo hybat:) Ale inak pravda, ze klasicke spravy do E2 nepatria, ale aktualne i ked maju lepsi playlist pre mladych stale maju k Fun daleko - content, DJs, kampani chyba napad...

wann (neregistrovaný, 78.99.10.xxx)
wann (neregistrovaný, 78.99.10.xxx)
05.01.2010 15:18
0
0
popo

Chalani dnes v prvom vstupe dali riadne :) Bolo aj dvanast piesni :D

Mark (neregistrovaný, 95.102.236.xxx)
Mark (neregistrovaný, 95.102.236.xxx)
05.01.2010 15:07
0
0
Fun

sa mi to len zdalo? alebo skutocne teraz na funku po tretej JUNIOR povedal, že počúvate maximum vašej muziky??? =O :-D

billg (neregistrovaný, 95.102.143.xxx)
billg (neregistrovaný, 95.102.143.xxx)
05.01.2010 14:43
0
0
to Milan

palec hore!

sash (neregistrovaný, 217.67.16.xxx)
sash (neregistrovaný, 217.67.16.xxx)
05.01.2010 13:47
0
0
milan

ten sa mna netyka...som exekutiva :-) a neodbiehaj o temy... :D

Peter Kotrčka (neregistrovaný, 84.47.64.xxx)
Peter Kotrčka (neregistrovaný, 84.47.64.xxx)
05.01.2010 13:21
0
0
ehm

nic v zlom, ziadne diskusie o ekonomike a podobne v E2 necakam.

ale neziskali oni licenciu (teda este okey, ale E2 vysiela prostrednictvom tej istej) aj na prislube 5 percent programov vo verejnom prislube? myslim, ze ano, tak by sa mali podla toho riadit. inak je to na podnet pre RVR.

Milan (neregistrovaný, 84.47.18.xxx)
Milan (neregistrovaný, 84.47.18.xxx)
05.01.2010 13:11
0
0
Sash

Vy sa v tom Ringieri v praci musite dobre nudit:-) Co vas content? Stale je to bledsie...

sash (neregistrovaný, 217.67.16.xxx)
sash (neregistrovaný, 217.67.16.xxx)
05.01.2010 12:48
0
0
Pe3k

nikde som nepisala o tom,ze joj ma topspravy...co to tu prekrucas?!? :-/ rec bola o tom,ze e2 ma rano spravodajsky content,ktory mladych posluchacov neobtazuje tym,co ich nezaujima!to je vsetko...
ocenujem,ze chces menit svet,drzim ti palce,je to zasluzila cinnost :-)

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
05.01.2010 12:14
0
0
@

Prave pre nezaujem a nechut ludi o veci svetske! Znechutil sa im svet, v ktorom vladnu peniaze a moc a uchyluju sa k extremom - vychutnavaju si nasilie, bezmocnost a beznadej inych :-(

Peter (neregistrovaný, 203.208.244.87.in-addr.xxx)
Peter (neregistrovaný, 203.208.244.87.in-addr.xxx)
05.01.2010 11:58
0
0
@Pe3k

Ja viem, že ty máš najradšej hlavné správy STV, nehovorím, že sú zlé, no čo sa týka sledovanosti, tak sa prepadli už pod 200 tis... a sú na tom horšie ako hlavné správy Markízy či JOJ...

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
05.01.2010 11:47
0
0
@sash

Pre teba je joj medium s top spravami? Nezartuj! Schvali sa Lisabonska zmluva a noviny jojky maju prvych 10 prispevkoch o tom, ze tam a tam zabili cloveka, tamto opilec zvalil autom tri ploty a dve znacky, tamto sa pobili traja nespratnici, na druzstve v xy sa narodili jahniatka trojicky, v hornej dolnej sa v krcme ukazal prepusteny neusvedceny trojnasobny vrah... Toto maju byt info, ktore maju byt tlacene ludom do hlavy?! Alebo cez sviatky reprizovat Prci prci prcicky popoludni, nech sa deti poucia?! No to diky za taku TV!

HSH (neregistrovaný, 66.197.160.xxx)
HSH (neregistrovaný, 66.197.160.xxx)
05.01.2010 11:30
0
0
RE

emil: Velmi presne si to vystihol. Oni sa chcu bavit a to im ta Ranna sou dava (hoci by to slo este lepsie keby chceli, snad aj pojde). Ziadne hovadiny a la Ranna sou na Fun Radiu.. ani hostia ktorych si tam vola Fun Radio hoci absolutne nie su pre mladych.

To ze nemaju dopravu je len a len dokaz ze vedia co robia. Apropo, keby riesili nejake hlboke temy a mali tam tu dopravu, aky by bol rozdiel od Fun Radia? Oni maju sancu ak budu program robit lepsie ako konkurencia, nie rovnako.

sash (neregistrovaný, 217.67.16.xxx)
sash (neregistrovaný, 217.67.16.xxx)
05.01.2010 10:48
0
0
Gulius

ok...kazdy mame svoj pohlad a kriteria...ale ak dovolis-aj v rannom vysielani europy2 sa dozvies ake bude pocasie,napriklad...tiez maju spravy,ale nie take normalne,skor system tv joj-pikosky...co je pre mna fresh,lebo mladych ludi nezaujima politika,presne tak ako doprava...mne absolutne vyhovuje radio,kde nepocuvam o zapchach a kolonach a zrazenych jelenoch na d1...som soferka,ale dopravny servis je opruz.to,ze nim europa nezatazuje je maximalne plus!!! stavili na hudbu,na maxximum muziky...keby si chcel cokolvek viac z toho,co pises-hedlajny,bolo by to presne to iste,ako vsetky ostatne radia...navyse...co sa z funradia dozvies cez den,po skonceni rannej sou?nic,velke tucne nic :D

Počúvanosť
streda, 20.11.2024
1.
22,10%   + 3,79%
2.
13,76%   + 3,09%
3.
13,26%   + 1,65%
4.
8,79%   + 0,88%
5.
7,70%   - 12,96%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 20.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over