menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Licenčné výberové konania

1092 príspevkov
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
30.03.2016 08:58
0
0
Frekvencia 92,0 MHz Prešov bude vyradená

Individuálna frekvencia 92,0 MHz by mala v časti Prešova kolíziu s existujúcim vysielačom GE-84 z Popradu [92,2 MHz]. Niektorí poslucháči v Prešove by tak prišli o možnosť príjmu stanice RTVS - Rádio Slovensko. Signál z Popradu - Kráľovej hole prijímajú preto, lebo nemôžu prijímať Rádio Slovensko na frekvencii 96,6 MHz z vysielača Košice - Dubník. Frekvencia 92,0 MHz nebola spustená do prevádzky a licencia bola odňatá [Rádio Elán], preto RÚ vyšiel v ústrety obyvateľom Prešova a túto frekvenciu opätovne nepredložil do výberového konania.

Zdroj: http://www.power.szm.com

Seth (neregistrovaný, 185.42.4.xxx)
Seth (neregistrovaný, 185.42.4.xxx)
28.03.2016 19:49
0
0
Re: xxx

Trepeš, trepeš, tápaš a nič.

Ad:1 Rocková hrá v DK na viacerých miestach z MT a RK dostatočne, na obyčajnom prenosnom rádiu a tuneri v Telefóne a o kvalitnom autorádiu nehovoriac
Ružomberská hrá slušne cestou do Širokej. Podzámok je v tieni, no ako tak dopomôže si 96,7 MHz LM (na ktorú mi rádio často prepne na Alejke smerom na Matúškovú). Smerom Príslop sa znova ozve 98 RK a ešte je počúvateľna v Hruštíne, ale stráca sa prakticky okamžite na rovine v Babíne. 106,3 MT to v pohode potiahne od Istebného do Párnice, smerom na Zázrivu sa stratí niekde pri Lučivnej, odtiaľ to len tak tak zaťahuje 98 RK. V Zázrivej, holá bieda, i keď 98 sa snaží, signál sa riadne obnoví až na Rovnej hore. Z kopca dole do Terchovej už škrčí iba manuálne zadaná Žilinská 106,5

Ad:2 Prečo v DK máme dvojitý príjem _FM teda 91,7 a 94,5 MHz som vysvetloval už dávno. Neviem v ktorej gute si sa dočítal, že ja osobne mám problém chytiť 91,7 MHz
Opakujem. 91,7 MHz ostala pretoto:

1. Lebo plynule nadväzuje na Magurku 91,9 MHz, a tým že by ju vrátili sa stáva nevyužitelnou pre iných.
2. Lebo väčšina národa, má doma lacné šumítka a v autách "Hi-End China Radio z nápisom 4x100W", ktorých selektivita a citlivosť Tunera zastala hlboko pod bodom mrazu a s kombináciou kadejakej antény z bludným zosilňovačom je pre takýto prijímač v DK jediná frekvencia _FM ktorú je schopné dobre chytiť, pretože na také dačo ako počúvateľná Krížava alebo Magurka nedaj bože Kráľova hoľa môže užívateľ daného prijímača pri jazde po meste alebo hornatom teréne zvysoka zabudnúť.
A verím že aj toto bol rozhodujúci faktor rozhlasu pri "prejednávaní". Jednak je to záchrana frekvencie a jednak užitočná

Ad3: Pepo_DK. Brezovec mi práveže veľmi pekne hrá 106,3, dole pri Tescu to chvíľkovo padne, no Tuner ihneď prepne na 98. Tá 98 hrá obstojne v okolí StopShopu resp. aj na Alejke, len rádio rado prepína na LM 96,7 MHz. neviem prečo, možno že je v nejakom úseku silnejšia ale je zase logicky aj najlabilnejšia, rádio 98 vráti v podstate už kúsok od Baniska (Na výpadovke do RK, ponad DK si ponechá 98, zriedka polaguje medzi RK-MT, záleží ozaj asi aj podľa počasia)

xxx (neregistrovaný, 217.31.45.xxx)
xxx (neregistrovaný, 217.31.45.xxx)
28.03.2016 17:08
0
0
@seth

ja len že ako si niekto dokáže vymýšľať a tvrdí to svoje ak ked ostatný to vidia inak s tou rockovou ten príjem je možný len staticky na mieste aj to len niekde takže o nejakom počúvaní v aute ani nehovorím a čo sa týka 94,5 nechápem prečo máme dva vysielače s tým istým programom v meste čo je na tom nepochopiteľné a to že ty chytáš vysielače neviem odkiaľ ale vysielač, ktroý je priamo v meste nie aj ked ja z jeho príjmom nemám najmenší problém tak to je divné či ....., a áno zdá sa mi to mrhaním peňazí koncesionárov to je všetko rtvs by som zrušil netajím sa tým :)

Pepo_DK (neregistrovaný, 217.31.47.xxx)
Pepo_DK (neregistrovaný, 217.31.47.xxx)
28.03.2016 15:57
0
0
@Seth

To bude asi aj tým, že ja bývam na Medzihradnom. ;-)
Ale minule som testoval Rockovú na Brezovci a aj keď pri státí sa to ešte ako-tak dalo (takmer čisté mono), tak pri pohybe to ani tam nebolo nič počúvateľné.
Možno ten príjem v Istebnom je obstojný z dôvodu, že ružomberskému vysielaču netieni priamo chrbát Choča (ako v prípade DK), ale len nižšie kopce Trnín a martinskému v Istebnom netieni Šíp ani Kopa.

Seth (neregistrovaný, 185.42.4.xxx)
Seth (neregistrovaný, 185.42.4.xxx)
27.03.2016 22:36
0
0
Re: Pepo_DK

Tak zase nevravím že príjem je bezproblémový. Doma v Istebnom, rádio SHARP, MT aj RK 100%. V aute Kenwood a teleskopická anténa, po Dolnom Kubíne 40-70%. V častiach Medzihradné, Beňovka je to horšie, je to v tieni skrátka. S tou Rebecou, s tebou iba súhlasím. U rodičov v Porube, zbierka starších Yagín pod škridľou, Tuner Yamaha a detto, MT aj RK 100%

xxx: Nič si nikto nenahovára. Moje výpovede vychádzajú zo skutočnosti. To že niekto nesúhlasí beriem na vedomie, predsa nie je pravidlom, že ak dačo dobre chytám Ja, musí to chytať aj ten druhý, nie? Tak aké nahováranie? Rozmýšľaj trochu nad tým čo píšeš a obzvlášť o _FM 91,7 MHz. Aký zlý príjem a čo ,,, že čo? :D Ty si ešte nestrávil že dostali 94,5ku? Ahá tak.

xxxxxxxxxxx (neregistrovaný, 85.135.181.xxx)
xxxxxxxxxxx (neregistrovaný, 85.135.181.xxx)
27.03.2016 16:25
0
0
ČR 1

Je aj na frekvenciách 91,3 z Pradedu, ďalej 92,5 z Valašského Meziřičí a niekomu by mohol ísť aj Zlín 99,5.

Tá 95,1 PB bude pravdepodobne len pre mesto a blízke okolie podobne ako ostatné nízkovýkonné vysielače v meste. Dubnica a Ilava budú ladiť signál zo 100,3 z TN. Keď som bol v PB pri žel. stanici a ladil som 95,1 tak tam bol šum. A stanice z obory tam tiež mali problém - signál bol skreslený/odrazený, stále do toho praskanie, RDS nabehlo len niekedy ale tiež nie hneď.

Ďalej RR na 95,0 v TN s tými 300 w si v Ilave asi ťažko škrtne. Tu pomôže len prijímač, ktorý oddelí frekvencie aj o 0,1 MHz a to sa tiež obávam, či bude signál silný, keďže Dubnica aj Ilava sú pred Kozím vrchom v tieni. Signál Expresu to síce ako tak prerazí a zachraňuje ho aj 105,2 z PB v Ilave, tak RR to asi neprerazí a zatiaľ ho nemá čo zachraňovať. V budúcnosti nejaký slabý vysielač pravdepodobne z PB, ako to má aj Best FM a ako sa to chystá urobiť aj AR.

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
27.03.2016 06:48
0
0
Oprava

Uherskom...

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
27.03.2016 06:48
0
0
Radiožurnál je ako na satelite, tak aj na internete

A dokonca na západe Slovenska aj na 270 kHz (DV - vysielač Topolná pri Uheskom Hradišti) v nie až tak zlej kvalite.

R (neregistrovaný, 84.245.121.xxx)
R (neregistrovaný, 84.245.121.xxx)
27.03.2016 06:42
0
0
@majo

no veď to bolo robené s tým zámerom...

majo (neregistrovaný, 178.143.100.xxx)
majo (neregistrovaný, 178.143.100.xxx)
26.03.2016 16:52
0
0
roková republika TN kozí vrch

Kokos už vidím jak sa to bude v dca ilave a všade okolí krásne miešať z českým rádio na 95,1

xxx (neregistrovaný, 217.31.38.xxx)
xxx (neregistrovaný, 217.31.38.xxx)
25.03.2016 17:34
0
0
@pepo dk

máš pravdu ani ja neviem o tom že by 98,0 a 106,3 pokrývali kubín to si asi niekto niečo nahovára ako v prípade fmka kde mal zase zlý príjem z 91,7 zvláštny to človek ...

Pepo_DK (neregistrovaný, 77.234.246.xxx)
Pepo_DK (neregistrovaný, 77.234.246.xxx)
25.03.2016 15:48
0
0
@Seth

"98,0 a 106,3 to tu v podstate dostatočne zvládajú..."
Počkaj, bavíme sa o tom istom Dolnom Kubíne? :) To čo máš za prijímače a externé antény? :D Tie frekvencie si u mňa na bežnom izbovom prijímači (a nehovorím o nejakých lacných šumítkach) v podstate ani neškrtnú. A aj keď sú miesta v DK, kde sa dajú dané frekvencie na autorádiu naladiť v takmer čistom mone aj s RDS, ako náhle sa dám do pohybu, tak je koniec počúvania... Takže tu zásadne nesúhlasím. ;-)
Možno v Towercome za tú dobu našli nejaké zvyšky zdravého rozumu a už majú normálnejšie ceny, ktožho vie. ;)
Škoda tej 200 Wattovej Rebecy Za stráňou. Stožiar Telekomu je síce od vodárne o čosi vyššie, tých pár výškových metrov to ale (zvlášť pri 0.2 kW výkonu) nezachráni.

Seth (neregistrovaný, 145.255.156.xxx)
Seth (neregistrovaný, 145.255.156.xxx)
25.03.2016 15:29
0
0
Re: Pepo_DK

Ono je v podstate jedno kde Rocková bude, lebo pre DK by stačilo aby to zapichli aj na výškový na Bysterci. 98,0 a 106,3 to tu v podstate dostatočne zvládajú takže tá Kubínska bola zaradená ako "pomocník". Čo sa týka toho Brezovca TVP, neviem. Ja stavím na Vodojem za Stráňou a Kuzmínko. Rocková neviem či by riskovala predražený TowerCom, keď to môže pokryť z inakiaľ za výrazne lacnejšie koruny. Veď uvidíme, aby si náhodou nemal pravdu ;)

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
25.03.2016 14:36
0
0
Skutočne

tu je 99.8 MHz RK (REBECA) ... https://www.radia.sk/frekvencie

Ale pôvodná INFO bola, že to má byť LM.

Pepo_DK (neregistrovaný, 77.234.246.xxx)
Pepo_DK (neregistrovaný, 77.234.246.xxx)
25.03.2016 14:13
0
0
Jarné výberové konanie 2016

Pozerám, že redakcia včera doplnila plánované kóty k novým frekvenciám z jarného výberka.
To že Rocková republika u nás v DK pôjde (asi) na Brezovec, kde je aj Vlna, je celkom fajn (aj keď som tajne dúfal v Kuzmínovo), to že Rebeca pôjde (pravdepodobne) do lokality Nad brehmi (Za stráňou), aj keď na aspoň o čosi vyššie položený stožiar Telekomu, už menej.
Čo ma ale zarazilo je údaj k frekvencii Rebecy dosiaľ deklarovanej ako pre Liptovský Mikuláš, ktorá by mala ísť do Ružomberka (Kalvária) (?)

@redakcia
Nejedná sa v prípade vami uvedenej ružomberskej frekvencie Rebecy o nejaký omyl? Alebo bol nejaký "preklep" to, že má ísť do LM? Hm..

elán (neregistrovaný, 95.103.88.xxx)
elán (neregistrovaný, 95.103.88.xxx)
22.03.2016 07:16
0
0
Košice

Top rádio na Slovensku je a síce Rádio Košice. Každý ho počúvať nemusí, ale dúfam, že voľnú frekvenciu po DR dostane Rádio One.Dúfam.

Fanda (neregistrovaný, 178.41.10.xxx)
Fanda (neregistrovaný, 178.41.10.xxx)
21.03.2016 21:41
0
0
Wow verzus Šlager

Majo to sa asi nestane,ze šlager pusti vysielac a frekvenciu wowku,slagru chyba obchodne oddelenie ,majo dokupil by sa mal na to vykaslat a prenechat eter a priestor radiu wow,wow je regionalne radio ake na sk nie je.A slager im nesiaha ani po clenky.

majo (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)
majo (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)
21.03.2016 15:03
0
0
WOW Dubnica a ilava

Dúfam že sa niekedy im podarí pokriť horné považie veľmi tu chýba regijonálne rádio v dca a ilave šak očakávam že šláger za chvílu padne zas a hadam sa prihlásia po nich a chcem sa opýtať že či sa to dá že keby šláger dal wow ten ich vysielač mohlo by sneho wow vysielať??

xxxxxxxxxxx (neregistrovaný, 85.135.164.xxx)
xxxxxxxxxxx (neregistrovaný, 85.135.164.xxx)
20.03.2016 14:01
0
0
WOW

Ja som sa ich pýtal tu v diskusií, či neplánujú vysielač do Dubnice alebo Ilavy a odpísali:

"skôr nie ako áno. Vlastnú koordináciu neplánujeme, maximálne ak by sa náhodou uvolnila neaká dca frekvencia, ale Ilava zrejme nie. Je však možné, že sa nám podarí dohodnúť aspoň s lokálnymi analog. káblovkami."

A v Dubnici je 92,2 SRO - tá sa asi ťažko uvoľní atak ostáva len obmedzená 88,5 Šláger. Ináč potom Horné Považie bez signálu. Síce je tu počúvateľná 106,7 - mička, ale to sú len presahy, nie je to nejako extra silný signál.

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
20.03.2016 10:34
0
0
Primárne sa tuším

sústredia na TN kraj.

Niecze (neregistrovaný, 85.135.190.xxx)
Niecze (neregistrovaný, 85.135.190.xxx)
20.03.2016 10:24
0
0
Fanda

dávnejšie som sa spytoval Wow- ka či neplánujú aj vysielače pre Stredné Slovensko a odpovedali mi vtedy že nie , Stredné Slovensko neplánujú pokryť vôbec , ich rádio je primárne určené pre Hornú Nitru a okolie .

Fanda (neregistrovaný, 178.41.10.xxx)
Fanda (neregistrovaný, 178.41.10.xxx)
20.03.2016 10:10
0
0
99,4MHZ BB

Nebolo by zle ak by radio wow poziadalo o frekvenciu v BB

majo (neregistrovaný, 151.236.224.xxx)
majo (neregistrovaný, 151.236.224.xxx)
19.03.2016 20:52
0
0
pýtam sa

Chcem sa spýtať kedy sa na radia.sk objavia miesta kde su planované miesta vysielačov príklad chcem sa pozriet na kovú republiku že čo plánujú priklad terazmaju dať frekvenciu pre TN 95,0 anení tam miesto kde sa plánuje vedel by mi niekto odpovedať?? Že kedy to bude popisané aj tam

Niecze (neregistrovaný, 85.135.247.xxx)
Niecze (neregistrovaný, 85.135.247.xxx)
19.03.2016 19:50
0
0
Peter PD

Asi na východ nepôjdu , keď momentálne nevedia pokryť ani Juh Stredného Slovenska , najbližší vysielač majú v LC ale kôli Maďarsku ( hlavne maďarské rádia možu hrať aj v Sr ale naopak nie) tak museli obmedziť vyžarovanie smerom na VK takže počúvať sa to nedá , a vysielač pre Vk zatiaľ neplánujú . takže východ asi tak skoro mať rádio One nebude. ( môj osobný názor) .

Peter PD (neregistrovaný, 195.168.252.xxx)
Peter PD (neregistrovaný, 195.168.252.xxx)
19.03.2016 18:43
0
0
Tipy na žiadateľov alebo ktoré rádia by ste chceli na týchto frekvenciách

Nemyslim si že by One malo zaujem vysielat na vychode.

Počúvanosť
pondelok, 15.7.2024
1.
21,12%   - 0,33%
2.
18,92%   + 4,00%
3.
10,55%   + 4,69%
4.
9,34%   - 1,54%
5.
7,56%   + 1,82%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over