menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme DAB/DAB+ na Slovensku

2532 príspevkov
Rasťo (z Prešova) (neregistrovaný, 93.49.212.xxx)
Rasťo (z Prešova) (neregistrovaný, 93.49.212.xxx)
09.01.2018 09:25
0
0
@ Pe3k

Trafili ste klinec po hlavičke. Úplne s Vami súhlasím.

Miro Ligač (neregistrovaný, 88.212.41.xxx)
Miro Ligač (neregistrovaný, 88.212.41.xxx)
09.01.2018 08:08
0
0
...

Čert bol dlžný sprivatizovať slovenské vysielače čo patrili štátu,kašlem na celý Towercom

Pe3k
Pe3k
08.01.2018 21:11
0
0
100 kW

Dubník má vysokú efektívnu výšku a maďarské nížiny sú ideálne na ďaleký dosah. Ale čím je to "nedovolenie" takého výkonu, ak vysielač má pokryť kus východného Slovenska?! Česi nemajú problém presadiť si takýto výkon v Ostrave, Ústí n/L., Č. Budejoviciach či Plzni, ktoré sú tiež veľmi blízko hraníc. Podobne Poliaci, Nemci, Rakúšania..., len Slováci sklopia uši a zoberú čokoľvek, čo im okolie nanúti. Napr. vertikál v DVB-T, 10 kW vysielače a pod.

david (neregistrovaný, 92.43.56.xxx)
david (neregistrovaný, 92.43.56.xxx)
08.01.2018 15:14
0
0
Z Dubníka 100kW

Nepôjde nikdy a aj by to bolo zbytočné. Maďari to v živote nedovolia. Úspech bude 50kW ako na ostatných silných SK vysielačoch.

Miro Ligač (neregistrovaný, 88.212.41.xxx)
Miro Ligač (neregistrovaný, 88.212.41.xxx)
08.01.2018 13:52
0
0
Rasťo z Prešova

to keď tam dá v DVB-T(2) tých 100KW tak Ti osobne pošlem šampus

Rasťo (z Prešova) (neregistrovaný, 93.49.212.xxx)
Rasťo (z Prešova) (neregistrovaný, 93.49.212.xxx)
08.01.2018 11:28
0
0
@ Miro Ligač

O 100 kW píšem o DVB-T na Dubníku.

Xxxxxxx (neregistrovaný, 195.91.96.xxx)
Xxxxxxx (neregistrovaný, 195.91.96.xxx)
08.01.2018 09:48
0
0
Lumen

Radio Lumen sporadicky spomienie ze sa aj digitalne, asi je to malo. Maju to an na ich stranke a v Lumen klube.

Miro Ligač (neregistrovaný, 88.212.41.xxx)
Miro Ligač (neregistrovaný, 88.212.41.xxx)
08.01.2018 08:58
0
0
Dubník....Rasťo z Prešova

Srandista Dubník s 100 kW výkonom DAB+....keď tam dá Dubník 20 KW tak môžeme byť nadšený a oslavovať

Rasťo (z Prešova) (neregistrovaný, 93.49.212.xxx)
Rasťo (z Prešova) (neregistrovaný, 93.49.212.xxx)
08.01.2018 08:01
0
0
Digitálne vysielanie (všeobecne)

Je aj chybou rádií, že o DAB nerozprávajú. Tu v Taliansku počujem moderátora, keď povie informáciu, že vysielajú aj v DAB systéme. Dokonca už vzniklo aj rádio, ktoré má pridelené pásma len v DAB a nedostalo FM frekvencie.
Bol som na Slovensku od 21. 12. do 5. 1. za ten čas, ani jedno rádio v DAB nepovedalo, že si naše vysielanie môžete naladiť aj v DAB. Smutné.
To isté aj DVB-T2. Aj keď som v Taliansku, tak sa o technológie na SK zaujímam. Pred Vianocami spustili Towercom DVB-T2 vysielač v Prešove. Nebyť tu nejakého kolegu na radia.sk korý nato upozornil. Dozvedel by som sa, lebo po príchode k rodičom skenujem celý éter, že čo sa zmenilo od mojej poslednej návštevy. Dodnes, žiadna info zo strany Towecomu o rozšírení pokrytia.
Prečo nevysiela DVB-T na plný výkon? Lebo nás blokujú okolité štáty. Príklad vysielač Dubník (Košice/Prešov). Ide sa na 1/10 výkonu, lebo nás blokuje Ukrajina so svojim analógom. Okolo 15. 3. 2018 chce Ukrajina sputiť celoplošnú sieť DVB-T2 vysielačov. Myslíte si, že Dubník na druhý deň pôjde plným 100 kW výkonom? Nepôjde, lebo bude zase blokovaný DVB-T2 na Ukrajine.
Čo zabilo DVB-T na Slovensku? Podľa mňa nešťastná polarizácia. To bolo kecov že všetko pôjde na starú anténu. Nešlo. Úchyty antén neboli k zmene polarizácie prispôsobené. Nová anténa s úchytom na "slovenskú" polarizáciu stála v tom čase okolo 25-30 €. Parabola so satelitom stála 50-60 € + reklama že satelit je na celý život zadarmo. A tak si ľudia priplatili 30 € a mali ako bonus české stanice a 100-ky zahraničných staníc (aj keď tomu nerozumeli).

**** (neregistrovaný, 85.237.252.xxx)
**** (neregistrovaný, 85.237.252.xxx)
08.01.2018 06:09
0
0
DAB usb nie len pre autorádiá

https://m.youtube.com/watch?v=wiz5uxEi1PY

Určite sa to dostane aj na nás trh. Aj ceny pôjdu dole.

**** (neregistrovaný, 85.237.252.xxx)
**** (neregistrovaný, 85.237.252.xxx)
08.01.2018 06:00
0
0
Markíza dvb-t dab

Nechcem sa zastávať towercomu ale čo spôsobilo to, že paradoxne počas analógiu mala joj omnoho nižšie pokrytie. Taktiež podomovy predajcovia oklamali ľudí, že končí terestriálne vysielanie a nebudú môcť prijímať vysielanie cez anténu len zabudli povedať, že sa bude pokračovať cez dvb-t.
Ak by bol problém cena, tak mohla buď prejsť k Avisu ten pokrýva možno 50% alebo prejsť do muxu1 napr do mpeg4 to by ich ročné možno stálo 2 500 000€ alebo prejsť do dvb-t2 a tam 900 000€ za 3 kanály. Ani operátorom neposkytuje SD verzie zadarmo. Treba však povedať oproti CZ sme počas analógiu síce na vysokých kanáloch mali dostupné provizórne súbežne vysielanie. Kvôli opačnej polarizacii sa museli na všetkých vysielacoch meniť antény. Preto sa nnemohol urobiť switch vypnúť analóg a hneď zapnúť digital.

DAB bude dostupné minimalne zo všetkých vysielacoch na ktorých dnes vysiela SRo1. Predpokladám, že najprv bude vysielať RTVS taktiež o digitálnu licenciu už požiadali aj komerčný vysielatelia.

Predpokladám, že 1-2 celoplošné siete bude prevádzkovať Towercom ďalšie Expresnet a Avis. Na začiatku však podľa mňa vzniknú 2 siete. Nebude tu monopol takže nevidím problém s cenou.

. (neregistrovaný, 84.245.121.xxx)
. (neregistrovaný, 84.245.121.xxx)
08.01.2018 04:15
0
0
...

Príspevky z iných diskusií:

Najvyšší čas, aby sa štát, ako prideľovateľ licencií vysielania a obsadenosti telekomunikačného priestoru začal zaoberať prístupom Towercomu, ktorý cielene postupne decimuje DVB-T znižovaním dostupného počtu ponúkaných TV staníc (v bezplatnom šírení) tak, aby používatelia boli nútení využívať ich spoplatnené služby. Pritom celý princíp prechodu z analógového vysielania na digitálne bol presne opačný. Ak Towercom "nie je schopný" zabezpečiť súčasnosti požadovanú úroveň služieb šírenia DVB-T, je čas im zo strany štátu odobrať licenciu na zabezpečovania šírenia DVB-T a udeliť to inej firme.

Najväčšiu chybu urobil TU keď pridelil monopolu všetky DVB-T multiplexy. Keby bolo 8 celoplošných sietí pridelených 3 - 4 operátorom, dnes mohlo byť DVB-T niekde úplne inde s množstvom staníc ako v CZ, a s úplne inými cenami za šírenie signálu a nie za monopólne nenažraté ceny, nehovoriac o zvolení zastaralého formátu MPEG-2, kvôli ktorému bol odvolaný predseda TU, ktorý presadzoval MPEG-4. Viď kde je dnes DVB-T s MPEG-4 v HU. Veď do verejnoprávneho muxu sa nevojde ani tá pripravovaná Trojka, budú musieť vypnúť SD. V Maďarsku už dávno majú sedem verejnoprávnych kanálov (z toho 6 je v HD) a neplatia žiadne koncesionárske poplatky. Majú 7 VP kanálov, 6 je zdarma (M1, M2, M4, M5, Duna, DunaWorld) a M3 je zakódovaná. Česká televízia má 6 verejnoprávnych kanálov ČT1, ČT2, ČT24, ČT sport, ČT :D, ČT art a teraz budú všetky v DVB-T2 v HD kvalite... takže tí, ktorí bývate na západnom a severnom Slovensku sledujte kedy sa začne cez anténu vysielať český verejnoprávny HD multiplex v DVB-T2 na 26. kanále (niekdy po novom roku alebo na jar). Ak sa vám to podarí zachytiť budete mať 6 staníc ČT HD zdarma cez anténu...

Ja nechápem, prečo sa nevysiela DVB-T z vysielačov Modrý Kameň - Španí laz a Banská Bystrica - Suchá hora. Aj keď Suchá hora má tuším v smere na juh max. ERP 1 kW, tak to mali spustiť, veď do ostatných smerov je vyššie ERP. Prečo bol skoordinovaný výkon 25 kW pre Kráľovu hoľu, keď nie je možné vyrobiť taký anténny systém pre skoordinované obmedzenie výkonu? Prečo za 7 rokov nebol spustený celoplošný MUX 4 na vysielačoch (na niektorých aj MUX 1 nie je): Štúrovo, Borský Mikuláš, Trenčín, Uhrovec, Prievidza, Bralová skala, Považská Bystrica, Čadca, Námestovo, Detva, Veľký Krtíš, Hnúšťa, Revúca, Rimavská Sobota, Brezno, Krompachy, Medzev, Stará Ľubovňa, Rožňava, Stropkov, Snina a Kráľovský Chlmec. Prečo sa na DVB-T a DVB-T2 vysielačoch nevysiela na plný výkon, čo je vo väčšine prípadov 50 kW. V Českej republike ide všetko na max. výkon 100 kW.

Jaaaa (neregistrovaný, 217.31.38.xxx)
Jaaaa (neregistrovaný, 217.31.38.xxx)
07.01.2018 22:15
0
0
**** re

ako si to myslel s tým usb že cez neho dostaneš dab do autorádia porad ako na to díík )

Xxxxxxx (neregistrovaný, 195.91.99.xxx)
Xxxxxxx (neregistrovaný, 195.91.99.xxx)
07.01.2018 22:11
0
0
DVBT vs DVBS

Pre vysielatela lacnejsie cez satelit a este aj vacsia kapacita, ako DVBT.
DVBT inak v Nemecku opustila davnejsie RTL Group.
Ako som pisal, ORF do DAB nechce a nepocita s DAB. Pre rakusku ORF je DAB drahe,tak co taka rtvs?! Co je pre nas dolezite ako informacia, lebo DAB bez verejnopravnych medii memoze nahradit FM.

Xxxxxxx (neregistrovaný, 195.91.99.xxx)
Xxxxxxx (neregistrovaný, 195.91.99.xxx)
07.01.2018 22:01
0
0
Pocet radii v DAB

Mam obavy, ze DAB bude kopirovat DVBT s malym poctom radii, nove nepridu. Nebudu mat zaco. Bude v DAB 10 radii max a z toho 5 rtvs.

V DVBT je JOJ Group len preto, ze sami sebe platit TOWERCOMU (J&T) neplatia.

Mam DVBT, nas dom nedovoli pre novu fasadu SAT. Inak by som dal asi Magio, keby mi nestacil internet a vybral ako ostatni. Zatial mi ale staci bohate internet a DVBT ani nezapnem velmi, ale ked zapnem, je to bieda. Chyba od Markizy Dajto. JOJ nema sancu aj za Markizu vyplnit chybajucu ponuku programov.

Myslim, ze tv davno je cestou platenia.. ked som to pisal na zaciatku 2012. Tak ma isli ukamenovat.
Chces Formulu1, predplatit si, chces NHL zaplatit si, Chces dokumenty, zaplat balik. Inak ti dame Farmy, spravy a reklamy.
Neviem , co vsetko davaju, nesledujem ich az tak.

Na stastie je tu aj YouTube na dokumenty, Nemecka RTL tusim ma este prava na F1. SAT.1 Bundesliga. Nie je to bohvieco, ale da sa este vybrat, aj ked po nemecky.

ivan (neregistrovaný, 109.230.4.xxx)
ivan (neregistrovaný, 109.230.4.xxx)
07.01.2018 20:52
0
0
re

1/ DVBT v SK ma 50.000 klientov. Stoji pri najnizsim HD bitrate 5M Eur rocne za jednu stanicu. Markiza si to spocitala a odisla.
2/ To ze sa zmesti do jedneho multiplexu viac stanic je pravda , ale niekdo musi zaplatit vybudovanie siete. Cena za 250kbps bude u jedneho vysielaca na jedno radio v tisicoch eur. Cele slovensko v desiatich tisicoch az by som povedal k 100.000 eur a viacej.
3/ Preco DVBT prehralo boj? Pretoze nema ponuku stanic a stoji majland. Preco nema ponuku stanic? Pretoze nema priestor na 100 HD kanalov v slusnom bitrate za slusne peniaze. Satelit , kabel, IPTV su lacnejsi. Skylink ponuka 100 kanalov za 3Eura mesacne. Satelit, cabel, IPTV ponukaju 100- 150 kanalov polovicu HD za 10 eur a menej.
4/ Preco DAB nema buducnost? Pretoze dnes nie je problem zobrat unlimited data za rozumne peniaze. Mozete doma streamovat Netflix, HBOGo a roznych piratov a zaroven pocuvat v aute ake radio chcete z celeho sveta. Za 5 rokov bude svet este dalej z pristupom na internet. EU stanovila nekonecne pripojenie na internet za svoju prioritu. Ked mozu platit autostrady mozu zaplatit aj internet. Dnes sadnem do auta pustim radia.sk cez blutooth do auta ktore je 5 rokov stare a hram z malymi prestavkami az do Ziliny. A to mam O2 tu najhorsiu datovu siet na uzemi SK.
5/ Podla logiky biznisu by mal TWCm uz davno zbankrotovat. Preco? Pretoze nema klientov. Keby nepodpisal zmluvu zo RTVS na 25 milionov za rok na 10 rokov uz by neexistoval. 25 milionov za 50.000 klientov. Strasne plytvanie statnymi peniazmi. Za DAB vyhodi RTVS dalsie miliony nasich penazi. Preco je to tak? Pretoze vybudovanie DVBT vysielacov stalo vela a niekdo to musi zaplatit. Vybudovanie DAB siete bude znova drahe a tak podobne ako DVBT si to nikdo normalne ekonomicky zmyslajuci nebude vediet dovolit.

**** (neregistrovaný, 85.248.74.xxx)
**** (neregistrovaný, 85.248.74.xxx)
07.01.2018 18:26
0
0
Pre Xxxxxxx a ivana

Prečo nedajú YouTube či aj streamovania ale len jednu viac menej textovú stránku a aj tak za to platíš. Pretože by im zahltlo sieť, oni chcú predávať a nie sponzorovat.

Dnes cena autorádio s DAB aj bez DAB sú porovnateľné. Sú aj všelijaké doplnky napr usb kľúč cez neho dostaneš DAB do rádia stream sa ti zobrazí ako uložené skladby.

Pre ivana:
DAB nie je drahší ale lacnejší ako FM. Je tam úspora pretože v jednom multiplexe sa môže šíriť viac staníc s nižším výkonom v porovnaní s fm.
Predpoklad je taký, že vznikne celoštátna sieť ako aj regionálne. Výhodou je to, že aj menšie stanice či nové stanice môžu vysielať kdekoľvek.
Teraz je situácia taká, že horko ťažko sa skoordinuje nejaká frekvencia na vysielanie aj to len zo strechy. Potom aj to pokrytie vyzerá, vyjdes z mesta a signál sa stratil.

Ja som kúpil v jednom nemenovanom reťazci DAB rádio za 12€. Takže súbežne vysielanie môže kľudne začať aby prirodzenou odmenou ľudia prešli na DAB. Treba však aj zákon aby sa nepredávali rádia bez dab.

LuboTS
LuboTS
07.01.2018 18:17
0
0
...

Už som to písal a napíšem to opäť, či bude u nás DAB+ alebo nie sa veľmi nebude rozhodovať na Slovensku a už vôbec nie v tejto diskusii. Ak raz príde k tomu, že všade naokolo v celej Európe bude DAB+, určite bude musieť byť aj u nás. Ak sa to okolo nechytí, tak nebude dôvod, aby sme sa my do toho hrnuli. Trendy sa určujú mimo našu krajinu. O čom som však presvedčený, internet nemôže plnohodnotne nahradiť rozhlasové vysielanie. Internet dokáže rôzne veci, ale rádio nenahradí. Z toho čo som čítal, tak v USA celkom pekne funguje iná forma digitálneho vysielania, HD radio

Xxxxxxx (neregistrovaný, 195.91.49.xxx)
Xxxxxxx (neregistrovaný, 195.91.49.xxx)
07.01.2018 16:46
0
0
******

Pocul si uz o tom,Orange neuctuje facebook v datach. Cez Magio bol/je zoznam.sk zadarmo. V USA bez siete Twitter.
Takto by sa mohli dohodnut, vysielatelia napr. rtvs aby isli streamy mimo platenia dat.

Vela moznosti je. Konecesionarske poplatky by isli na internet a pod.

Xxxxxxx (neregistrovaný, 195.91.18.xxx)
Xxxxxxx (neregistrovaný, 195.91.18.xxx)
07.01.2018 16:28
0
0
Uvedomelost Slovenska

DAB mal prist 10 rokov dozadu.
Spytajte sa dochodzov, co je DAB a co je internet.
DVBT ma na Slovensku ako hlavny prijem len 500tis ludi. Radio pocuva na Slovensku cca asi 1mil ludi na FM.
Ked bola kampan na prechod na digitalne vysielanie, zahadne v polovici skoncila kampan.

Ludia doteraz nevedia skratku DeVeBeTe ako vyslovit, nevedia ze je digital. Vedia ze im zobrali skupinu TV Markiza a neuvideli "Burlive vino."
Tak si za to zacali platit, "zobrali im antenu"

Pri radiach, ak sa prejde na DAB digital, tak nikto si kvoli tomu nerozbije drahu Audi, akebo BMW. Prejde na MP3. Mozno 100 ludi kupi nove auto, ale ak im DAB vyrobca neda vo vybave, tak sami nevedia ze tam ma byt.

Dovolim si tvrdit, ze DAB si najde mozno do 300tis ludi a z toho mnohi ho poznaju z internetu. Jednoduchi ludia budu chciet Expres, ich DAB alebo DAB+, ci 128 alebo 96kbps nebude trapit, oni chcu Expres, oni chcu Vlnu.

Mam asi 2/3 ludi v okoli, ktori nepocuvaju radio vobec. Aj sa pytam, co pocuvaju v aute. Odpovede, "neviem. Nemam naladene." "Pocuvam Elan v aute" a pod, alebo "take blbosti ma nezaujimaju.... musim decka odviest do skolky" a pod.
Takemu skor vysvetlite o internete, ako o DAB.
Ludia starosti, nizke dochodky. Zdrazelo pecivo v obchode, takeho DAB nebude trapit, ci tam bude Expres alebo Antena Rock, ale napr Email cez internet pouziva, chodi mu vypis z banky.
Cez DAB asi tazko niekto z uradu a z banky posle.

Treba sa pozerat na potreby ludi a nie len na hracky ako walkman na behanie. Okrem toho DAB ma aj neake ziarenie, aj ked mensie ako FM, ale pece to na vsetko zive.

ivan (neregistrovaný, 109.230.4.xxx)
ivan (neregistrovaný, 109.230.4.xxx)
07.01.2018 15:45
0
0
*****

Vies kolko stoji FM vysielanie z jednej strechy okresneho alebo krajskeho mesta. Do 100 eur. Vies kolko bude stat to iste v DAB? Niekolko tisic eur. Nielenze nevzniknu ziadne nove radia ale aj existujuce radia zaniknu. Vies aky maju prijem mestske alebo regionalne radia? Od 1000 do 5000 eur. Tam nie je priestor pre DAB poplatky. Ledva zaplatia platy , SOZU, Slovgram. FM antena na streche je teraz najmensia polozka. Preto aj mozu vysielat aspon hudbu ked nemaju na platy . Z toho co pises som si nie isty, co poznas slovensku realitu.

**** (neregistrovaný, 85.248.74.xxx)
**** (neregistrovaný, 85.248.74.xxx)
07.01.2018 15:26
0
0
Dab má opodstatnenie

Treba povedať, že už sa vypinal aj analógový rozhlas a zaviedol sa DAB a postupne pomaly k tomu smerujú všetci.

Zabudnite na internet zadarmo, vráťte sa do reality. Kto by ho platil a znášal náklady?
-nikto.

Aj tak je to nereálne niečo také vytvoriť a ak bolo by to obmedzené. Príklad pripojilo by sa dajme tomu 5000 poslucháčov a sieť by padla.
Kdežto pri FM DAB môžu sa pripojiť milióny aj tak sa nič nestane.

Neviem ani o jednom rozhlasovom prijímači ktorý umožňuje príjem cez mobilnú dátovú sieť.

Neviem si predstaviť kto by platil za dáta ktoré zhltne rádio. Možno Ivan s xxxxx? Asi nie.
DAB má zmysel najmä pre nové rádia a časom prejdú aj ostatné rádia ktoré chcú vysielať. Rádio je o živom vysielaní a nie o záznamoch.

ivan (neregistrovaný, 109.230.4.xxx)
ivan (neregistrovaný, 109.230.4.xxx)
07.01.2018 14:10
0
0
xxxxx

Suhlasim s xxxxx. DAB je prezitok. Naco investovat miliony eur do siete DAB ked to je len na jedno pouzitie. Keby sa z tych istych vysielacov za tie iste peniaze vybodovala radsej narodna siet internetu, aby bol v kazdej doline. Internet je univerzalne medium sirenia. Nikdo ho neprekona. Umoznuje stream, podcasty, okamzita komunikacia spat do radia, okamzite hodnotenie pesniciek, vaze doprava , realne meranie pocuvanosti radii nie to pseu MML kde tych istych 4000 ludi hovori co vraj pocuva cela republika. DAB je v dobe internetu pravek....

Xxxxxxx (neregistrovaný, 195.91.18.xxx)
Xxxxxxx (neregistrovaný, 195.91.18.xxx)
07.01.2018 06:13
0
0
Digital

U nas sa ujalo DVBT len ciastocne, ludia presli na platene sluzby (DVBC a pod), v CR ma viac fanusikov DVBT. DAB je nadlucke sily vysvetlit aj mojim kolegom vo vyrobe co je, DAB+ by som uz zamotal hlavu a to je format, ktory existuje od 2002, mozno aj skor. Niektore nove mobily su uz bez radiotunerov uplne. Ani FM, ani DAB.

AAC stale bezni ludia nepoznaju, za to MP3 (skoncilo vyvoj) ano a internet ma kazdy.

Mam cez 40r a radio povazujem za flexibilnejsie ako tv, ale internet je ako skok z CD na BD v 8k rozliseni.

Ked som cital o zaniknuti terestrialu do buducnosti, bolo to nepredstavitelne. Vyvoj mi ale ukazuje, ze nemusim zdlhavo robit scan kanalov, pri DVBS vymazat feed a pod. Radsej si radio pustim iba doma a vonku si slobodne vyberiem vlastnu hudbu, cele albumy, hovorene slovo, (MP3, OGG Vorbis, flac, WMA, AAC) Radio ma nuti ich format a ich obmedzene data. Pri radiu musim pocuvat ich zvukove spektrum.

Zasiel som este dalej a nemam doma uz ani tv a ked bude mat rtvs svoj archiv na inernete, tak okruhy rtvs prestavaju do buducnosti davat zmysel. Mozno to vydrzi este tak to 10 rokov.

DVBS je uz rozdelene na regiony podla krajiny Nemecka Astra 1 19,2°E, britska Astra 2 28,2/5°E, CS Astra 3 23°5 a pod, zdlhave natacanie, LNB a multifeed. Pri internete mi vsetko odpada. DVBS atmosfericke poruchy pod.

Internet je buducnost

Pe3k
Pe3k
07.01.2018 01:06
0
0
Všimli ste si...

...ako veľmi tie samohrajky zdegradovali význam pojmu Rádio?! Mládež, ktorá nezažila tie pravé rádia s rodinnou atmosférou, skalnými poslucháčmi, fanklubmi, živou komunikáciou, súťažami, pesničkami na želanie a pod., nepochopí ten pravý význam pojmu a informačno-zábavného média.

Počúvanosť
sobota, 23.11.2024
1.
19,97%   + 1,03%
2.
14,75%   - 4,19%
3.
14,21%   + 1,19%
4.
8,06%   + 0,56%
5.
6,44%   - 4,80%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 23.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over