Diskusia k téme Trnavské rádio

Poviem ti to takto. Zbytočný komentár. A prečo je zbytočný, na to poznáš (ako človek médií znalý) odpoveď. A poviem aj narovinu, nie je pekný spôsob, akým tu “diskutuješ” a nie je ani korektný. Dlhodobo na tomto webe. Ale iné som chcel. Je tu pár zaujímavých vlákien.
@updown súhlasím, že to robia dobre. Chybičky sú, ale nijak zásadné. Robia ich aj veľkí hráči. Obsah z vysielania ide rovno na web - tiež top. Prepájajú onair s online lepšie ako rtvs. Fandím.
@krtko original Bratislavské je dobrá idea, je inšpirované Trnavským pokiaľ mám info, no dosiahnutie rovnakých cieľov nepôjde rovnakými zbraňami. Publikum v BA zďaleka nie je lokalpatriotistické. V tomto je dobrým príkladom rádio Košice. Je odlišné ako Trnavské a funguje. Má iba rovnaký základ a tým je obsah, napríklad lokálny dopravný servis. Bez neho to nepôjde.
@RomanDotCom @Biden zaujímavé prirovnanie. Mať formát je časť úspechu, druhá časť je originalita. S hudbou toho pri AC moc nevymyslíš, ale to všetko okolo vie byť iné.

Vieme že sa hráš na najmudrejsieho ale mal by si tak poznať aj trestnoprávne paragrafy p rastistal čonka.nie je tá problém nájsť a použiť proti tebe tie paragrafy.lahko sa to môže otočiť všetko čo tu robíš na diskusiách proti tebe tak si dávaj veľký pozor čo tu píšeš a robíš.svet je maly

§ 1 (2) Závislá práca je práca vykonávaná vo vzťahu nadriadenosti zamestnávateľa a podriadenosti zamestnanca, osobne zamestnancom pre zamestnávateľa, podľa pokynov zamestnávateľa, v jeho mene, v pracovnom čase určenom zamestnávateľom. https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/2001…
§ 1 (3) Závislá práca môže byť vykonávaná výlučne v pracovnom pomere, v obdobnom pracovnom vzťahu alebo výnimočne za podmienok ustanovených v tomto zákone aj v inom pracovnoprávnom vzťahu. Závislá práca nemôže byť vykonávaná v zmluvnom občianskoprávnom vzťahu alebo v zmluvnom obchodnoprávnom vzťahu podľa osobitných predpisov. https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/2001…
*
FALOŠNÍ "ŽIVNOSTNÍCI" kedysi muklovali aj vo VW - potom však nastúpil INŠPEKTORÁT PRÁCE. https://www.ip.gov.sk/kampan-pracuj-legalne-pracuj…

Zvyšok ľudí asi majú živnostníkov, vraj to robia aj veľké rádiá, nemajú ľudí ako svojich zamestnancov, ale podpisujú zmluvy s ľuďmi, ktorí majú živnosť a okrem toho že robia pre rádio, tak tí ľudia môžu a väčšinou aj majú iné zárobkové aktivity, ako len v rádiu

Nemyslím že je ako expres.idu si svoje a vedia že to robia dobre keď im to funguje.ano je pravda že Senica chýba.nieco sa tam hľadalo ale je to na dlhé lakte keďže je blízko Čechy.rakusania a kopec slovenských rádií.dobre by bolo keby bolo TR celoploska a by konkurovali expresu ale oni to nechcú a lepšie je byť silná regionálna kde vynikajú a trnavský región je silny

Ja by som ta mozno doplnil, ze je to taky regionalny Expres alebo moderna Regina. Je citit, ze to je odmakane radio. Region, ktory realne pokryvaju, servisuju dost podrobne vo zvuku v spravodajstve. Este by bolo dobre dokryt okolie Senice, tam je to uz mimo trnavskej a este mimo holicskej frekvencie.

zdroj: Štatistický úrad SR
https://finstat.sk/50383469

Ja som tak trochu dúfal, že z Bratislavského bude také nové Trnavské pre Bratislavu resp. kraj, ale zatiaľ čo sa týka nástupu rannej šou a lokálnych správ, sklamanie. Podotýkam zatiaľ. Dúfam, že je to len začiatok a bude to lepšie a lepšie.
A aby som zapadol do témy - Trnavské rádio mi bolo od začiatku sympatické, zvykol som počúvať cez net samozrejme, spoznal som vďaka nemu niektoré pesničky, ktoré inde nezazneli. Palec hore za snahu a za to čo robia (a ako to robia).

Trnavske je jedno z radii, ktore expanduje a ma ambiciu tvorit obsah pre cely region. Moze byt prikladom inym lokalkam, ktore chcu svoj obsah zvascsovat smerom ku recipientom. mozno mozem posobit ako silny podporovatel TR, ale je jedno je iste.: to co robi tato regionalka (aj po expanzii do holica a DS) moze ist prikladom aj inym lokalkam a regionalkam, ako mapovat a sprostreduvať obsah pre svojich posluchacov. hudobna dramatarugia je ina vec, podanie a informanie vecnych aktualit je vsak druhe. TR ma skoro kazdu hodinu nove info z lokalu, ako aj z regionu. Po pribudnuti novych hlasatelov vsak citit isty monotyp. obsah je fajn, snazi sa cielit cely kraj, avsak na povodne spravodajstvo,, ktore mam trochu napocuvane to nema. verim, ze TR svoje spravodajstvo posunie zas o trochu vyssie a popracuje na hlasovom vzdelani svojich najnovsich hlasatelov.

Čo keď vysiela v Galante a dunajskej.je to stále trnavský kraj tak je na poriadku že volá Trnavské a vysiela správy z trnavskej župy tak prečo by nemalo mať počúvanosť keď tí ľudia chcú počuť čo sa deje v župe a takisto keď tam má frekvencie vysiela z každého mesta správy a ešte aj na ich webe to píše.

Aaach rastaman niekto tu je riadená zaujatý proti Trnavskému. Kto ti to káže sem vypisovať proti. Chces povedať že mediaprojekt je pravdivé? Ani náhodu. ale závisť keď niekto niečo robí poriadne tak u teba všetko kričí. Raz je dobré Trnavské rádio a vedia ako to robiť a stým nič nenarobila a nezmenia.pis na vlnu expresu ako to možné že sú stále prvý keď ich nikto nepočúva a každý je len proti. Mne sa páči čo a ako robí Trnavské a verím prieskumu

No niečo vykázať musí - objednávateľmi sú často reklamné agentúry, ktoré chcú aspoň nejaké podklady pre svojich klientov; tí sa ich totiž môžu pýtať, ako ich peniaze "investovali".
Spochybňované sú aj prieskumy v Rakúsku, kde ich robí dcérska spoločnosť verejnoprávnej ORF. Najpočúvanejšími sú, samozrejme, rádiá ORF. ;-)

Spochybniť môžeme rovno celú metodiku na rádiovom trhu bez ohľadu na agentúru a typ prieskumu. V prípade Trnavského… analytiku zverejňuje každoročne, hoci nemusí, a tomu fandím. Na realitu predaja reklamy v regióne agentúrne dáta však nemajú skoro žiaden vplyv.

https://www.regiomedia.sk/wp-content/uploads/2020/…
https://www.regiomedia.sk/wp-content/uploads/2022/… ́k-siete-regionálnych-rádií-RegioMedia-010622.pdf
pozn.: Uvedenými referenciami nenaznačujem, že rádiám skupiny neprajem - práve naopak! Len uvádzané hodnoty sú otázne - ako celá Agentúra AKO.
PS: O "prieskumoch"spoločnosti MEDIAN, samozrejme, platí to isté - možno aj dupľovane.

Co to tu splietas o Vatikáne? Rádio s názvom Trnavské, nikdy nebude mať počúvanosť v GA a vôbec v DS. Keď už zabralo v spomínaných mestách frekvencie a začalo vysielať aj mimo TT, tak si myslím, že názov by mal byť úplne iný.

Polopravda vytrhnutá z celku a pomiešané jablká s hruškami. Žiadne rádio si nekúpi prieskum, aby následne určilo cenotvorbu, to si môžeš byť istý. V regiónoch sú ti také dáta na nič. Je to len benchmark, ak sa robí pravidelne. Ja som písal o dátach prieskumu trhu, niekde sa to nazýva aj mapovacia štúdia.

Sklamem Ťa! Podľa "počúvanosti" sa určuje CENA REKLAMY. PODVOD = ZISK.
https://trnavske.radio/reklama-v-radiu/
Počúvanosť
Denne alebo viackrát do týždňa sa ku nám vracia 60,4 % poslucháčov. Najviac poslucháči počúvajú Trnavské radio v aute, nasleduje počúvanie v práci a doma. V Trnave sme druhým najpočúvanejším rádiom (AKO, 2021).

Sklamem ťa, ale nikto príčetný nechce “kúpený” prieskum, podľa ktorého sa má potom riadiť. Preto niektoré konkrétne rádiá investujú aj do prieskumov, ktoré sa nezverejňujú ;-)

Agentúra AKO https://ako.sk Vám za "primeranú" sumičku "prieskumom" potvrdí, čo si len vysnívate - sú tým legendárni; už nik ich neberie vážne.
Týmto "mestským" rádiám štandardne prisudzujú ">30 % počúvanosť" - úsudok nech si spraví každý sám.

Je to úplne v poriadku. Mimochodom aj rádio Košice má potvrdené prieskumom, že ho poslucháči nepovažujú za “mestské”. Dá sa to tu dohľadať. Trnavské má dobre posadený pozicioning voči konkurencii v TT kraji a má aj obsah. Byť Zoznamom, kúpa by to bola hodnotnejšia, ako Viva.

Šak nampíš Vančovi nech ho premenuje na Rádio Malý Rím
Hneď zajtra pošle žiadosť na Radu pre vysielanie...

Práveže keď rádio TT kraja sa má volať Trnavské. Ako sa má volať podľa teba rádio Vatikán? Áno hudba je super aj moderatori

Hudba možno v pohode, ale tie jingle a vôbec samotný názov by som zmenil. Najmä, keď sa už prezentuje, ako rádio TT kraja.
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň









