menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Fun Rádio

6718 príspevkov
Andy (neregistrovaný, 91.127.32.xxx)
Andy (neregistrovaný, 91.127.32.xxx)
14.09.2008 23:48
0
0
Ikser

Marcel tu dost otvorene pisal cize to muselo byt hned jasne ze je to on a nevymyslal si blbosti ako tu par ludi. a co nechces zrazu riesit ? a doteraz si co riesil funko a bulvar a zrazu nechces ? prečo ? ved napis marcelovi kludne na mail do radia a on ti uplne v pohode odpovie ja s nim mam v pohode komunikaciu.

Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
14.09.2008 21:32
0
0
Andy, krtko

Chlapci, to si o mne fakt myslite, ze som taky tupy, aby ma to tiez nenapadlo? Ale pokial nemam istotu, ze je to on, tak to neriesim. mf samozrejme moze byt aj Marcel Forgac, ale nemusi. Moze to byt hocikto iny. Ja sa to ani nesnazim zistit, lebo mi to je uplne jedno. Okrem toho, nechcem tieto veci davat do nejakej osobnej roviny, lebo nemam chut tu riesit zbytocne konflikty. Ale je pravda, ze Marcel mi nie je velmi sympaticky a v niektorych veciach s nim nesuhlasim.Ale to este neznamena, ze by som chcel na neho priamo utocit cez anonymne diskusie. Iba sa vyjadrujem ku konkretnym veciam, na ktore mam iny nazor. A takto komunikujem s kazdym. Takze naozaj v tom netreba hladat nic osobne.

Andy (neregistrovaný, 78.99.58.xxx)
Andy (neregistrovaný, 78.99.58.xxx)
14.09.2008 18:26
0
0
Ikser

ale prosiiim ta netrep tu ja som ti v jednom mojom prispevku napisal ze mf = Marcel Forgac

krtko (neregistrovaný, 78.141.80.xxx)
krtko (neregistrovaný, 78.141.80.xxx)
14.09.2008 10:57
0
0
mf = "M"arcel "F"orgáč

Ten "mf" sa volá Marcel Forgáč.

Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
13.09.2008 23:00
0
0
Brano [rev-195-91-79-35.t- mobile.sk]

Ty musis byt s tym Marcelom velmi dobry kamarat:-) Ale uvedom si, ze ja som ziadneho Marcela ani raz nespomenul. Reagoval som iba na isteho mf a podla jeho IP som usudil, ze je zamestnanec Funradia. Takze neviem akeho Marcela mas na mysli. A ani to vediet nechcem, lebo respektujem anonymitu na tomto fore. Co sa tyka Funradia, podla mojho nazoru robi bulvar minimalne v tom, ze vysiela reklamy na rozne pochybne casopisy, ktore su plne toho najprimitivnejsieho bulvaru. Ale uznavam, ze to robia aj ine radia, lebo je to asi dobry biznis:-) A ze nechapem, co tento mf napisal? No, mozno tam dal nejaku tajnu sifru, ktoru som naozaj nepochopil. Alebo je mozne aj to, ze ani on sam nechape, co vlastne napisal:-) Ak ty tomu rozumies, tak mi to prosim skus nejak vysvetlit.

Brano (neregistrovaný, 195.91.79.xxx)
Brano (neregistrovaný, 195.91.79.xxx)
13.09.2008 18:57
0
0
adsl-dyn173.78-98-3. t-com.sk

Ikser neber si Marcela do huby hlavne ked nechapes co napisal. Robi Funradio bulvar? Kde a aky, popis. Robi bulvar Marcel? Kde a aky. Co to meles o pokrivenom charaktere. Pojdes mu to povedat do oci? Vybavim Ti meeting.

Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
13.09.2008 17:47
0
0
Andy

O tom, ze som tazky pripad, vobec nepochybujem. To bude asi tym, ze nemam rad lahke veci. A je pravda aj to, ze si budem kecat to svoje, kym to budete robit aj vy. Konecne si po dlhom case napisal nieco, s cim mozem suhlasit:-)

Andy (neregistrovaný, 78.99.61.xxx)
Andy (neregistrovaný, 78.99.61.xxx)
13.09.2008 17:23
0
0
Ikser

kasli uz na to, ty si tazky pripad ty si vzdy budes kecat to svoje a my to svoje.

Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
13.09.2008 16:07
0
0
LuboTS

Mne je uplne jedno, ake pravidla v akom radiu platia. Ja si radia vyberam podla toho, co mne ako posluchacovi mozu ponuknut. Vo Funradiu toho vela nie je, takze ho ani velmi nepocuvam. Ale ak niekomu toto radio vyhovuje, je to jeho vec a ja s tym nemam ziadny problem. Reagoval som iba na to, ze zamestnanec Funradia pise, aby sme neverili bulvaru, lebo vsetko je inak. Pritom on sam pracuje v radiu, ktore bulvar jednoznacne podporuje. Potom tam este nieco pisal o rozdiele medzi biznisom a osobnym postojom jednotlivca. Ale ak je medzi biznisom a osobnym postojom rozdiel, tak je to vrcholne neeticke a v takomto pripade sa neda vyhovarat na profesionalitu a respektovanie nejakych pravidiel. Toto totiz nie je o profesionalite a pravidlach, ale o pokrivenom charaktere. Alebo snad povazujes za spravne, ak napriklad niekto niekoho oklame, ked ide o biznis? Ved aj bulvar je casto o klamstve. Ale ak je to dobry biznis, tak to Funradiu asi velmi nevadi.

LuboTS (neregistrovaný, 80.232.117.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 80.232.117.xxx)
10.09.2008 22:36
0
0
@Ikser

V každom jednom zamestnaní musí podriadený plniť príkazy nadriadeného. Nie iba v rádiách. V každej výrobnej firme musí robotník urobiť to čo povie majster, on je za to zodpovedný pred vedúcim. Nemôže si robotník z vlastného presvedčenia robiť niečo ináč. V rádiách je to tak isto, musia sa rešpektovať pravidlá...

billg (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
billg (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
10.09.2008 07:43
0
0
Ikser

profesional, ten v prvom rade splni "rozkaz", pretoze ho k tomu zavazuje zmluva, pisomna, ustna, akakolvek. a potom sa moze, ak citi potrebu, zamyslat nad svedomim a podobnymi vecami. a ak pride k zaveru, ze je to v rozpore s jeho svedomim, moze od zmluvy odstupit. ak niekto nieco robi dlhodobo proti svojmu presvedceniu, nemoze to robit kvalitne. to je moj nazor.

Andy (neregistrovaný, 91.127.223.xxx)
Andy (neregistrovaný, 91.127.223.xxx)
09.09.2008 21:55
0
0
Ikser

no ved jasne suhlasim

Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
09.09.2008 21:53
0
0
Andy

A ja si myslim, ze prispevok mf z 04.09.2008 10:00 hovori za vsetko. Samozrejme, treba si to precitat v kontexte.

Andy (neregistrovaný, 91.127.223.xxx)
Andy (neregistrovaný, 91.127.223.xxx)
09.09.2008 21:28
0
0
Ikser

hmm a myslis ze ty moderatori to robia nasilu ? ze sa tvaria ze jeej super zabava a naozaj je to tak ze ked zhastne cervena tak ich ide porazit ?
to si ja nemyslim aspon ty co su vo FUNku vo vysielani od rana teda Junior, Adela, Sajfa, Marcel a cez vikend Dida a Jeremy z nich pocut ze je to ok vysielanie alebo teda moderuju to velmi dobre neni pocut ze ich to nebavi a teda robia to super a profesionalne.

Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
09.09.2008 21:19
0
0
Andy

Ale ved to vobec nebolo mojim cielom, aby som porovnaval pracu vojaka a moderatora:-) Chcel som len poukazat na to, ze je zle ak niekto robi nieco proti svojmu presvedceniu a pritom sa tvari, aky je to profesional.

Andy (neregistrovaný, 91.127.223.xxx)
Andy (neregistrovaný, 91.127.223.xxx)
09.09.2008 20:49
0
0
Ikser

tak to je dost blbe prirovanie lebo to ci vojak zastreli civilistu je sice rozkaz a ked to neurobi prichadza o pracu ale zas ked ma vojak nejaku moralku tak je to dost blbe preneho a je to aj neeticke cize nooo neviem toto by som moc neporovnaval praca moderatora a vojaka je uuplne niekde inde aj co sa tyka fyzickej a aj psychiky.

Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
09.09.2008 19:44
0
0
Andy

Ja si myslim, ze profesional je ten, kto pracuje kvalitne. Nie ten, kto iba automaticky plni prikazy, ktore mozu byt aj v rozpore s jeho osobnym presvedcenim. Alebo povazujes za profesionalov aj vojakov, ktori zabijaju aj bezbrannych civilistov, ked dostanu rozkat? Ved aj oni sa predsa riadia urcitymi pravidlami. Uznavam, ze je to dost ostre prirovnanie, ale princip je podobny.

Andy (neregistrovaný, 84.47.125.xxx)
Andy (neregistrovaný, 84.47.125.xxx)
09.09.2008 19:20
0
0
Ikser

ale mf ( Marcel Forgač ) je profesional ako väčšina ludi vo FUNku cize aj ked musia dookola hrat to iste a dodrziavat určite pravidla vo vysielani ale su to profesionali ktori vedia co to je biznis a bez tychto pravidiel sa sucasny radiovy trh na SR neda robiť.

Andy (neregistrovaný, 84.47.125.xxx)
Andy (neregistrovaný, 84.47.125.xxx)
09.09.2008 19:16
0
0
Marek

uz som tu o tom pisal davnejsie

Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
09.09.2008 18:58
0
0
dalajlama

Ved ja proti komercii vlastne ani nic nemam. Ale ak ten biznis nie je v sulade s osobnym postojom, ako je to napriklad v pripadel mf, tak to asi nie je vporiadku. Inak sa tomu hovori aj bezcharakternost. Ale to sme sa uz dostali k tym hodnotam, ktorych vyznam ty asi nechapes, tak sa ti to pokusim strucne vysvetlit. Ak by ludia respektovali hodnoty, teda napriklad by nekradli, nepodvadzali, ale snazili sa kvalitne robit svoju pracu, zilo by sa nam vsetkym urcite lepsie. Ale vacsina ludi na Slovensku si vybrala povrchnost, konzum, bulvar, pretvarku, korupciu a nekvalitu. Vysledok je taky, ze skoro nic v tomto state poriadne nefunguje. A podla stylu tvojho pisania predpokladam, ze aj ty si len obetou tejto komercie. Takze kludne si ju aj nadalej ospevuj. Aj tak z toho velkeho biznisu dostanes len odpadky.

Marek (neregistrovaný, 78.99.230.xxx)
Marek (neregistrovaný, 78.99.230.xxx)
09.09.2008 16:04
0
0
Ad novy cas ludia a adela vs. efa

Pozrite si na http://www.funradio.sk/sutaz_ranna_sou.php? klip č.1. Je tam Efa.

dalajlama (neregistrovaný, 195.91.79.xxx)
dalajlama (neregistrovaný, 195.91.79.xxx)
09.09.2008 10:44
0
0
Ikser je fliper

Ty si uplny tupy tulen.Ked niekto chce zarabat v biznise musi byt komercny a spravat sa komercne tak ako je komercna aj kapela radiohead alebo arctic monkey alebo vlastne takmer kazda jedna ktoru pocujes. Spravat sa komercene neznamena nic zle a chore ty saso. Uz otvor priklop na tom tvojom idealnom svete neuplatnitelnych hodnot ktory de facto neexistuje ty xui argumentujuci jag z ustavu pre deti kvetov co ostali v tripe. Mas taky bengal v hlave ze to je hruza. skoro jag ja ty hlodavec hlupy.

Andy (neregistrovaný, 91.127.70.xxx)
Andy (neregistrovaný, 91.127.70.xxx)
06.09.2008 09:07
0
0
Exot

teraz v tychto dnoch mozes pocut dost takych skladieb co sa opat vracaju: taky Grigorov pesnicku presne neviem, alebo Bezdeda - Ostrov a je ich tusim aj viac.

Marek (neregistrovaný, 78.99.74.xxx)
Marek (neregistrovaný, 78.99.74.xxx)
04.09.2008 23:15
0
0
callout

Na akom principe robia callout ? Robia nejaky prieskum medzi ludmi ?

Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
04.09.2008 21:35
0
0
Andy

Takze vy sa uz ani nepovazujete za posluchacov, ale za bonitnu skupinu. A este k tomu kvalitnu:-) Ale v akom zmysle kvalitnu? Zrejme len v tom, ze vas lahko ovplyvnuju reklamne kampane. Lebo napriklad podla pravopisu zase az taki kvalitni asi nie ste:-)
A ze su inteligentni majitelia bulvarnych medii, este neznamena, ze su taki aj ich konzumenti.

Počúvanosť
streda, 27.11.2024
1.
19,07%   + 0,29%
2.
18,22%   - 0,46%
3.
14,42%   + 0,46%
4.
11,12%   - 0,19%
5.
7,48%   + 0,19%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 27.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
47. týždeň 2024 18.11.2024 - 24.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
5.
Album
Eminem
Houdini
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over