menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio_FM

3840 príspevkov
lubosss (neregistrovaný, 217.12.62.xxx)
lubosss (neregistrovaný, 217.12.62.xxx)
02.05.2006 20:07
0
0
:::majlo

Onedlho už budeš písať z iného, však? :-}

majlo (neregistrovaný, 85.248.66.xxx)
majlo (neregistrovaný, 85.248.66.xxx)
02.05.2006 18:42
0
0
@kexxx

btw, z tohoto compu pisu aj dalsi, takze nie som saaaam :)

majlo (neregistrovaný, 85.248.66.xxx)
majlo (neregistrovaný, 85.248.66.xxx)
02.05.2006 18:42
0
0
@kexxx

lebo aj to je moj nick :)

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
02.05.2006 14:35
0
0
@ix

Majlo, preco sa skryvas za iny nick??? Inak, zdravim, som zvedavy, ako Ti to pojde v _FM....

ix (neregistrovaný, 85.248.66.xxx)
ix (neregistrovaný, 85.248.66.xxx)
29.04.2006 01:37
0
0
Ikser

v zmysle ako sa to zmenilo oproti par mesiacom dozadu, teda kym nebol aktualny format... preto som pouzil spojenie, co sa deje s funkom... :) len tak na vysvetlenie

Ikser (neregistrovaný, 213.81.197.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 213.81.197.xxx)
28.04.2006 23:48
0
0
ix

Clovek z Funradia pise, ze "co sa deje s funkom?" Tak toto je fakt sila! Ale mas pravdu.

ix (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
ix (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
28.04.2006 23:38
0
0
Andy

tak to si dost mimo, staci sa pozriet na to, co sa teraz deje s funkom.... jednoducho cisla nepustia a jediny, kto ma na taketo nieco priestor a hlavne povinnost, je prave niektory z okruhov verejnopravneho rozhlasu... t.j. v tomto pripade prave Radio_FM

Andy (neregistrovaný, 87.197.101.xxx)
Andy (neregistrovaný, 87.197.101.xxx)
28.04.2006 22:44
0
0

prečo tazko? no tak neviem FM je podla ma aj preto mensiu počuvanost lebo je okruh SRo a ludia SRo velmi nemusia vecina aspon to vidno na tom ako všetkym okruhom klesa počuvanost a sukromnym radiam sa lepšie uzatvaraju zmluvy s firmami su lepšie sutaže atd

efem (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
efem (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
28.04.2006 09:44
0
0

To tazko, Andy.Co ta vedie k takemu zaveru?

Andy (neregistrovaný, 84.47.111.xxx)
Andy (neregistrovaný, 84.47.111.xxx)
28.04.2006 07:23
0
0

Ja si osobne myslim že Rafio_FM by sa ovela lepšie darilo keby nebol okruh SRo ale sukromne radio

Yazdetz (neregistrovaný, 84.47.40.xxx)
Yazdetz (neregistrovaný, 84.47.40.xxx)
24.04.2006 20:49
0
0
to efem

daju sa niekde najst tie vysledky?

nico (neregistrovaný, 85.248.66.xxx)
nico (neregistrovaný, 85.248.66.xxx)
24.04.2006 16:36
0
0

ze poniektori drzime palce.

efem (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
efem (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
24.04.2006 12:31
0
0
Lubo

OMV a FOCUS - oba prieskumy potvrdili podstatny vzostup. Hoci sa konkretne cisla Medianu a spominanych prieskumov lisia, v pripade mapovania trendov sa OMV nezvykne mylit.Focus ako nezavisly prieskum to potvrdil. Pockame na junove MML.

LuboTS (neregistrovaný, 216.239.58.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 216.239.58.xxx)
23.04.2006 12:09
0
0
@Yazdetz

Keď ide počúvanosť zo 4,5 na 4,0% tak to asi vzostup nie je. Kde si na ten vzostup prišiel? Čo sa toho nárastu týka,určite to nemôže byť behom pár mesiacov. Ale v jednom sa s Tebou zhodnem,treba počkať. Ale aj niečo pre to urobiť. To samozrejme platí pre ľudí z rádia.

12 (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
12 (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
23.04.2006 09:36
0
0

http://www.medialne.sk/clanok/c.php? clanok=1425&vrubrike=9
Odporucam precitat

Yazdetz (neregistrovaný, 84.47.30.xxx)
Yazdetz (neregistrovaný, 84.47.30.xxx)
22.04.2006 23:09
0
0
@LubosTS

A kolko casu treba podla teba na zisk dalsich posluchacov? Tvoj projekt by ich mal po roku a pol s alternativou kolko percent?
Pokial dobre vnimam, FM, zaznamenalo poprvyraz v dvoch prieskumoch vzostup. Este si treba pockat.

kexxx (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
21.04.2006 21:38
0
0
@LuboTS

presne tak... :))))

LuboTS (neregistrovaný, 216.239.58.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 216.239.58.xxx)
21.04.2006 15:07
0
0
Yazdetz

Nikdy som v tejto diskusii nepísal,že chcem aby _FM bolo hitové rádio. Vždy som vravel že FM je alternatíva ku komerčným rádiám a tak by to malo byť. Tvrdím však,že majú na viac ako 4%. Ako kexxx vraví,ani UC rádia nejdú cestou intuície. Aj _FM by malo byť bližšie k poslucháčovi,aj keď k inému ako komerčné rádiá. Nech ide k tej skupine ako doteraz,len nech skúsi aj inú cestu. To je všetko čo sa tu snažím napísať.

nico (neregistrovaný, 85.248.66.xxx)
nico (neregistrovaný, 85.248.66.xxx)
21.04.2006 14:50
0
0

nech je to tak ci onak hlavne nech neutrpia ludia, ktori maju uz dnes toto radio ako jasne No1.

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
21.04.2006 10:59
0
0
@Yazdetz

Blbost- pokial viem, na call-outox ide aj FM4 a nemam pocit, zeby hrali nekvalitnu hudbu.Call-outy nemusia byt nastavene len na to, aby sa hrali hity, ide o to, ze radio sa viac trafi do vkusu svojej cielovky, ak xce _FM oslovovat alternativne zameranyx posluxacov, tak sa budu testovat pesnicky, ktore su tejto cielovke urcene.Novinky sa budu zaradovat intuitivne a nexaju sa par tyzdnov rotovat a ak v call-outox vyhoria, tak sa prestanu hrat. Takto to funguje aj u mnohyx UC radii, v zap. Europe je uz intuitivny marketing zriedkavostou...
Inak 2 najviac sa podobajuce radia su Expres a Viva.
FUN sa od Expresu odlisuje tym, ze hra hlavne aktualne veci, kym Expres ma vo vysielani zhruba 50% stariniek z 80-tyx a 90-tyx rokov. Som pocas sviatkov xvilu pocuval Vivu a mal som pocit, ze je to 2. okruh Expresu...

Yazdetz (neregistrovaný, 84.47.110.xxx)
Yazdetz (neregistrovaný, 84.47.110.xxx)
21.04.2006 09:28
0
0

Lubos, pracujes v radiu, alebo si dalsi medialny odbornik od sustruhu? Callouty jednoznacne prinesu ktoremukolvek SK radiu jediny vysledok - max. male odchylky - vid Fun a Expres, dve najviac sa podobajuce radia u nas. Huste rotacie a pitchoviny pre hlupakov, ziadne intenzivne nasadzovanie noviniek (neurazme niekoho, pre Boha!) a koniec MUZIKY, ostanu len hity. Z takych expertov ako ty mi je smutno. Mozno to myslis dobre, ale to neznamena, ze blbo z pohladu nas, ludi co mame naozaj radi HUDBU. Radio_FM je teraaz tak akurat

sparxxx (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
sparxxx (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
20.04.2006 14:07
0
0

viac ako 3 krat denne by podla mna nemalo ist nic
pocuvam v brne jedno radio, kde neexistuju nijake ackove a beckove rotacie a to sa mi tiez nepaci - sice je to pestre, ale clovek absolutne straca hud. prehlad, ked nepocuva radio cely den
mne sa v poslednej dobe velmi paci playlist nme radia, ale pochybujem, ze by tu na slovensku mohlo mat nieco teke uspech....zatial

LuboTS (neregistrovaný, 216.239.58.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 216.239.58.xxx)
19.04.2006 19:36
0
0
liana

Ešte som chcel povedať že nie som z Ghany. Mám predstavy o _FM,v tejto diskusii ich rozoberať nebudem. Tú Ghanu si si mohla odpustiť. O mojich predstavách môžeme diskutovať s Tebou alebo s efem-om cez mail,o to však záujem asi nebude. Ináč som z. .. To je jedno.

LuboTS (neregistrovaný, 216.239.58.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 216.239.58.xxx)
19.04.2006 18:56
0
0
liana

Aj UC rádiá môžu fungovať na call-outoch,či nie? Ale tá liana má pravdu. Načo sa koncesionár stará. Veď verejnoprávnosť znamená že v rádiu si budú vysielať to čo uznajú za vhodné a poslucháč či súhlasí alebo nie je jedno,len nech platí. Tak je milá liana? Čo zlé vidíš na call-outoch a mapping study?

Ikser (neregistrovaný, 213.81.196.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 213.81.196.xxx)
19.04.2006 17:20
0
0
efem

Ja viem, ze mate vela roznych rubrik a niektore su fakt velmi dobre (Focus, Music education, fresh_fm). Ine zase az take dobre nie su (mozno aj su zaujimave, ale nie su dobre podavane). A mate aj kvalitne spravy, aj ked ja by som chcel aj viac podrobnejsie ale ako si uz napisal, asi by o to nebol zaujem u inych posluchacov. Je mi samozrejme uplne jasne, ze kazdemu posluchacovi sa neda vyhoviet na 100 %. Kazdy ma predsa ine predstavy. Ja napr. nesuhlasim s LuboTSom, ze by mali byt vyssie rotacie. To by fakt nebolo na nic dobre. Hudba je na _FM jednoznacne najlepsia zo vsetkych radii. Tak nech sa vam dari a dufam, ze nas posluchacov bude raz aj 10% a ze vas nezrusia.

Počúvanosť
streda, 27.11.2024
1.
19,07%   + 0,29%
2.
18,22%   - 0,46%
3.
14,42%   + 0,46%
4.
11,12%   - 0,19%
5.
7,48%   + 0,19%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 27.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
47. týždeň 2024 18.11.2024 - 24.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
5.
Album
Eminem
Houdini
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over